אתר התורמים של ישראל

אומנות הקפוארה (ע~ר) – עמותה מספר 580702561

שם העמותה : אומנות הקפוארה (ע~ר)

מספר העמותה: 580702561

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: איגודי ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: סירני 13, רחובות

מיקוד: 7621213

מטרות עמותה: פיתוח קידום ועידוד ענף הקפוארה בישראל~ ריכוזו וניהולו. קביעת חוקות~ תקנות~ נהלים וסדרים בענף הקפוארה והתאמתם לסטנדרטיים בינלאומיים. ארגון וקידום תחרויות בינארציות ובינלאומיות בענף. קידום ופיתוח של קשרים בינלאומיים עם התאחדויות~ איגודי ספורט וספורטאים בחו~ל. ייצוג הענף במוסדות והתאחדויות ענפיות בארץ ובחו~ל. ייצוג ישראל באספות~ מפגשים ותחרויות בינלאומיות בענף. גיוס משאבים ואמצעים לקידום מטרות האיגוד מאת גופים ומוסדות ממשלתיים~ ציבוריים~ עירוניים~ צבאיים ואחרים~ וכן מגופים ו/או אנשים פרטיים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך