אתר התורמים של ישראל

אייסי – מלומדים ומדענים איטלקיים בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580730042

שם העמותה : אייסי – מלומדים ומדענים איטלקיים בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580730042

שם העמותה באנגלית: AISSI – ITALIAN SCHOLARS AND SCIENTISTS IN ISRAEL (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קשרים בינלאומיים

סיווג משני של העמותה: אחר – קשרים בינלאומיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: מרבד הקסמים 3, חולון

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לתווך בין קהיליית המלומדים והמדענים האיטלקיים בישראל ו/או הנציגים הדיפלומטיים האיטלקיים בישראל לבין קהיליית האקדמאים בישראל ו/או בין המשרד לענייני אוניברסיטאות ומחקר באיטליה.
קיום פעילויות לימוד ומדע בישראל מטעם מוסדות אקדמיה באמצעות קבלת מימון מהסקטור הפרטי (חברות ישראליות ו/או איטלקיות המעוניינות להשקיע כספים במחקר).
הענקת מסגרת מקומית לרשות מלומדים איטלקיים הלומדים ו/או העובדים בישראל ורשת תמיכה וייעוץ לסטודנטים איטלקיים בתארים ראשונים ומתקדמים באוניברסיטאות בישראל.~קיום ימי עיון~ סדנאות וכנסים עם מלומדים איטלקיים בישראל~ במטרה להגביר את המודעות~ הן באיטליה והן בישראל~ לעבודה המבוצעת בידי חברי העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

שוקלים לתרום לעמותה כלשהי? תרומה לעמותה יכולה להיות דרך מצוינת להחזיר לקהילה. אם אתם מתלבטים לאיזו עמותה לתרום, אנחנו באתר ממליצים על עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה, או על קרן עולל, שמפעילה את פרוייקט תינוקות של החיים ומחלקת ארגזי מוצרים לאמהות קשות יום לתינוקות עד גיל שנה. כמובן שישנן עוד הרבה עמותות מומלצות, וכשאתם בוחרים למי מהן לתרום, המלצה שלנו היא לבחור עמותה שאתם מתחברים למטרה שלה, כזו שאם רק היה לכם זמן פנוי הייתם יוצרים איתה קשר ומבקשים להגיע להתנדב כמה שעות כדי לסייע לעמותה, ואם אתם מתלבטים לגבי עמותה כזו או אחרת – תרגישו חופשי לשאול אותנו באתר, או לפנות לעמותה ולשאול אותה ישירות.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך