אתר התורמים של ישראל

הישיבה הפתוחה (ע~ר) – עמותה מספר 580761203

שם העמותה : הישיבה הפתוחה (ע~ר)

מספר העמותה: 580761203

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: תוכניות חינוך

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הזיתים 86, גבעת שמואל

מיקוד: 5401183

מטרות עמותה: הקמת מאגר מידע יסודי~ שיטתי ומקיף על כל התורה שבעל פה.~הקמת מערכת אינטרנטית לומדת ומשתכללת.~בית מדרש שיהיה מרכז ללימוד תורה.~פיתוח מתודולוגיה ללימוד תורה שבעל פה.~הכשרת רבנים~ ומורים.~שיעורי תורה לציבור הרחב.~העצמת החינוך וההשכלה התורנית-הקמת מאגר אינטרנטי שבו יהיו שיעורים מוסדרים מקיפים~שיטתיים~יסודיים~בהירים וקצרים על כל תחומי התורה שבעל פה~ספרות התנאים~ש~ס בבלי וירושלמי~רמב~ם~טור ושו~ע. סדרות השיעורים יהיו על פי סדר הספרים וגם על פי סדר נושאי~כך כל חומד~הן המעוניין בלימוד ספר מסויים~ הן הלומד נושא מסויים~ ימצא את מבוקשו.שיעורים אלו יעלו לאתר הישיבה הפתוחה כטקסט כתוב~כשיעורי וידאו~ תוך ניצול המשאבים הדיגיטליים להגעה לבהירות מקסימלית ושליטה גבוהה בנושאים הנלמדים.~יצירה תורנית זו תוגש לציבור בשלוש רמות: בסיסית~יסודית ועמיקה~ וכך כל אחד יוכל ללמוד ברמה המתאימה לו. הקמת ישיבה אינטרנטית עם רמי~ם שיהיו זמינים לציבור בשיעורים~בתשובות ובהנגשה של כל תחום בתורה שבעל פה. הקמת פורומים על כל נושא בתורה שבעל פה~כך שהלומד יוכל להתייעץ עם אנשים נוספים העוסקים בנושאים אלו. שיתוף הציבור הרחב~בפיתוחו ושכלולו של מאגר המידע-הציבור יוזמן לחדש ולהעמיק בתורה שבעל פה~פרי יצירתו של הציבור יבחן ע~י צוות הישיבה הפתוחה~ואם יעמוד בסטנדרטים הגבוהים של הישיבה הפתוחה~יתווסף למאגר

~המידע ואפילו יחליף את המובא במאגר הקיים.יצירה תורנית מקיפה~ שיטתית~יסודית~ המונגשת בצורה בהירה וקצרה אמורה להעלות בצורה משמעותית מאוד את כמות האנשים הנחשפים לאוצרות הרוח של התרבות האדירה של עם ישראל לדורותיה ולתבשם מהם.
~חממה לגידול תלמידי חכמים.
~הכרת מורשת ישראל ואוצרות הרוח של עם ישראל והנגשתה לציבור רחב.
~הוצאת ספרים ופרסומים תורניים.
~פעילויות תרבותיות~ חינוכיות ותורניות המתאימות לאוכלוסיות שונות בחברה – ימי עיון אינטרנטיים ללומדי הדף היומי~ ימי עיון למורים במערכות החינוך השונות~קורסים דיגיטליים לציבור שאינו מכיר את התורה שבעל פה~המיועד לחפוף אותו ליצירה הקסומה של התורה שבעל פה~קורסים מתודולוגים על דרכי הלימוד של התורה שבעל פה~הקמת בית מדרש אינטרנטי לנשים.

~הפצת תורה ותרבות יהודית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך