אתר התורמים של ישראל

המועצה הציונית בישראל (עמותה רשומה) – עמותה מספר 580308468

שם העמותה : המועצה הציונית בישראל (עמותה רשומה)

מספר העמותה: 580308468

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: תנועות נוער

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 3350133

סך הוצאות העמותה: 276336

כמות מתנדבים: 10

כמות עובדים: 22

מספר חברי עמותה: 15

איזורי פעילות: דרום

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המלך ג'ורג' 45, ירושלים

מיקוד: 9426118

מטרות עמותה: קידום והגברת החינוך~ התודעה והחזון הציוני בקרב הנוער והדור הצעיר בישראל~ על פי מטרויה של המועצה הציונית בישראל.
לפעול להרחבת הפעילות הציונית החינוכית של המועצה הציונית בישראל בבתי ספר תיכוניים~ באוניברסיטאות במתנ~ס בכל אזורי הארץ~ לעדוד והזדהות עם מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית יהודית וציונית. לפעול להידוק הקשרים בין ישובים בישראל וקהילות יהודיות בתפוצות. לפעול לקידום פעיות התנדבותית התחום קליטה של עולים בקרב הנוער….. וכדו' וכיו' ~ ~ב. לחנך את חניכי המכינה לשרות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי הפיקוד והקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל.~ג. להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור לשרות בצה~ל.~ד. לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ובוגריה במהלך שירותם הצבאי ולאחריו.~ה. לפעול להרחבת הפעילות הציונית החינוכית של ההסתדרות הציונית העולמית בבתי ספר תיכוניים~ באוניברסיטאות~ במתנ~סים בכל אזורי הארץ~ לעידוד והזדהות עם מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית יהודית וציונית.~ו. לפעול להידוק הקשרים בין ישובים בישראל וקהילות יהודיות בתפוצות.~ז. לפעול לקידום פעילות התנדבותית בתחום הקליטה של עולים בקרב הנוער.~ח. לסייע לרשויות המקומיות וארגונים ציבוריים שונים ליזום ולארגן סיורים ואירועים ציונים שונים.~ט. העמותה היא ארגון על מפלגתי על יסוד גישה ציונית המאחדת כל גווני המחשבה הציונית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות זקוקות לתרומות על מנת לקיים את המטרה שלשמה הן הוקמו. אמנם חלקן מקבלות תקציב מהמדינה, אולם אין זה מספיק כדי לעשות את כל מה שהעמותה באמת רוצה. נניח, עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה הייתה רוצה לחלק 40,000 ארוחות ביום, אבל היא מחלקת רק כ-2000 וגם זה בעיקר בזכות תורמים פרטיים, או פרוייקט תינוקות של החיים שהיו רוצים לחלק אלפי ארגזי מוצרים לאמהות חד הוריות, אבל כיום נאלצים להסתפק בכמה מאות, ועוד. תרומתכם חשובה לעמותות, ובאתר זה תוכלו למצוא עמותות מומלצות כאן, או לדפדף בדפי האתר לפי נושאים או לפי מיקומים. תודה על תרומתכם ועל הזמן שהשקעתם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך