אתר התורמים של ישראל

חב~ד תל גיבורים ~ חולון (ע~ר) – עמותה מספר 580760601

שם העמותה : חב~ד תל גיבורים ~ חולון (ע~ר)

מספר העמותה: 580760601

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ארגון דת יהודי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הבנים 19, חולון

מיקוד: 0

מטרות עמותה: העמקת לימוד יהדות ותורת החסידות~ הפצת המורשת ומסורת ישראל לפי רעיונותיה של חסידות חב~ד על פי משנת והוראת אדמורי חב~ד בכלל ושל הרבי מליובאוויטש בפרט.
העמקת לימוד תורת ישראל~ ערכיה ומצוותיה והנחלתן לכלל הציבור.~פעילות חגים~ תרבות והווי יהודי~ שיעורי תורה.~פעילות ילדים ונוער~ לרבות הקמת מוסדות חינוך ומסגרות משלימות. ~עידוד אחדות ישראל וקרוב לבבות~ לרווחת הציבור~ שלומו ובטחונו~ עידוד התנדבות קהילתית.
~תמיכה וסיוע לנזקקים~ לרבות מילגות לאברכים~ סיוע לחולים ולקשישים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מחקרים רבים מצביעים על כך כי תרומה לעמותה יכולה להשפיע חיובית על מצב הרוח של המתנדב או התורם. כאשר אדם בוחר לתרום לעמותה, הוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב ושימושי לקהילה ולעולם בכלל. נמצא כי גם תרומה כספית לעמותה יכולה לסייע לחיזוק הערך העצמי והתחושה החיובית, אבל גם אם אדם בוחר לתרום מזמנו ובא להתנדב לעמותה – בשני המקרים הוא חש את ההשפעה החיובית של מעשיו על החיים של אנשים אחרים, מה שגורם לו להרגשת מסוגלות גבוהה יותר ותחושה של משמעות בחיים. זאת עשויה להשפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי של התורם, וכך יכולה לשפר את מצב הרוח שלו. כמו כן, כשהתורם רואה את ההשפעה של התרומה שלו על המטרות של העמותה, זאת עשויה להגביר את התחושה של שייכות ושוויון בקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך