אתר התורמים של ישראל

מן הגנזים (ע~ר) – עמותה מספר 580734515

שם העמותה : מן הגנזים (ע~ר)

מספר העמותה: 580734515

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מחקר~ מדע וטכנולוגיה

סיווג משני של העמותה: אחר – מחקר~ מדע וטכנולוגיה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אתרוג 87, גבעת זאב

מיקוד: 9094427

מטרות עמותה: לחקור כתבי יד~ לפעול לשימורם ולדיגיטציה~ לחקרם~ לערוך ספרי חסידות ומחשבה~ פרשנות לתורה ופסקי הלכה~ מדע והיסטוריה~ להוציאם לאור~ להדפיסם ולהפיצם. ~לרכוש או לקבל כתבי יד או זכויות חקר והו~ל. ~לקיים פעילות תרבות יהודית.~עידוד ומתן מלגות לחוקרים תורניים ומשפחותיהם.~הקמת והחזקת מסגרות לנוער נושר ומוסדות חינוך – מסגרות בגילאים שונים למספר שעות ביום בהם יוכשרו חוקים תורניים וכוללי אברכים בדגש להכשרתם כחוקרים~ ופעילות עידוד בקהילות להכשרת חוקרים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך