אתר התורמים של ישראל

מרים ללעטאא (ע~ר) – עמותה מספר 580742104

שם העמותה : מרים ללעטאא (ע~ר)

מספר העמותה: 580742104

שם העמותה באנגלית: MARY FOR GIVING (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: עצמון 5, נוף הגליל

מיקוד: 0

מטרות עמותה: למנוע ככל האפשר את העוני בקרב הילדים והזקנים. לתמוך ולסייע לקשישים וילדים לעבור את קו העוני ככל האפשר.~העמותה אמורה לתת מענה לאוכלוסיה הנ~ל ולגייס את הצרכים הבסיסיים והכספיים שלהם~ כמו דברי מזון~ מוצרי ניקוי~ בגדים~ צעצועים~ מכשירים חשמליים ותשלומי חשבוניות של מחייתם כמו צריכת חשמל ביתי~ מים~ ארנונה וסיוע בהפרשי שכר דירה.~סיוע כספי ברכישת תרופות לחולים~ זקנים וגם לילדים מתחת לגיל 18 וזאת לפי מרשם רשמי מרופא מוסמך.~לצורך השגת מטרות העמותה הנ~ל~ תפעל העמותה בצורה של גיוס כספים מאנשי עסקים ומעשירים וגופים חוקיים אחרים~ הן בצורה פיזית בפניות לאנשים אלה והן בצורה טכנולוגית ברשתות החברתיות~ בנוסף להקמת מסיבות וכנסים ואירועים שונים שישתמשו בצורה או אחרת לגיוס תרומות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך