אתר התורמים של ישראל

מתאחדים להיטיב (ע~ר) – עמותה מספר 580758894

שם העמותה : מתאחדים להיטיב (ע~ר)

מספר העמותה: 580758894

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: סיוע לנזקקים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: נתיבות המשפט 105, מודיעין עילית

מיקוד: 7182219

מטרות עמותה: סיוע ועזרה לנזקקים ומעוטי יכולת בכל תחומי החיים~ סיוע ועזרה למשפחות בשמחות משפחתיות~ עידוד לנוער בסיכון. ~ הקמה וניהול של מוסדות חינוכיים~ הקמה וניהול של כולל אברכים~ הפעלת פרויקטים חינוכיים לעידוד התפתחות חינוכית בכל נושאי החינוך בבתי הספר ומחוץ לבית הספר~ סיוע והפצת בזכרון הילדים שנרצחו בשואה. ~סיוע לאנשים בנושאי אזכרות ליקיריהם. ~סיוע ועזרה לנזקקים באוכל וסלי מזון~ טיפולים רפואיים~ תרופות ומוצרי חשמל בסיסיים. סיוע ועזרה לבעלי שמחות ומעוטי יכולת בהוצאות השמחה. ~הקמה וניהול של כולל אברכים~ ~הקמת ישיבה קטנה שתתן דגש לראות את הצורך הפרטי של כל תלמיד~הקמת פרוייקט משניות והנצחת זכר מיליון הילדים שנרצחו בשואה~ ~סיועה ותמיכה למשפחות האבלים בלימוד משניות ואמירת קדיש לזכר יקיריהם

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך