אתר התורמים של ישראל

עטרת תפארת ישראל אופקים (ע~ר) – עמותה מספר 580701019

שם העמותה : עטרת תפארת ישראל אופקים (ע~ר)

מספר העמותה: 580701019

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 11140

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 7

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: קארו יוסף 53/3, אופקים

מיקוד: 0

מטרות עמותה: הקמה והחזקה של בית כנסת באופקים. הקמה והחזקה של כולל ומסגרות לימוד לאברכים וסטודנטים~ וכן מערך הסעות לתלמידים ואברכים. עזרה ותמיכה לנזקקים – כלכלית~ משפחתית ורפואית בין השאר באמצעות חלוקת תמיכות כספיות~ מוצרי מזון וכד' וכן
באמצעות הקמת גמ~ח הלוואות ללא ריבית. טיפול בבני נוער. הקמת מוקד הדרכה הרצאות וטיפולים חינוכיים ורגשיים לילדים~ בני נוער ומבוגרים. הקמה של מוסדות לימוד לכל הגילאים כגון: ישיבה קטנה~ ישיבה גדולה~ תיכון בתי ספר יסודי~ תלמוד תורה ואכסניית ונוער.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

שוקלים לתרום לעמותה כלשהי? תרומה לעמותה יכולה להיות דרך מצוינת להחזיר לקהילה. אם אתם מתלבטים לאיזו עמותה לתרום, אנחנו באתר ממליצים על עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה, או על קרן עולל, שמפעילה את פרוייקט תינוקות של החיים ומחלקת ארגזי מוצרים לאמהות קשות יום לתינוקות עד גיל שנה. כמובן שישנן עוד הרבה עמותות מומלצות, וכשאתם בוחרים למי מהן לתרום, המלצה שלנו היא לבחור עמותה שאתם מתחברים למטרה שלה, כזו שאם רק היה לכם זמן פנוי הייתם יוצרים איתה קשר ומבקשים להגיע להתנדב כמה שעות כדי לסייע לעמותה, ואם אתם מתלבטים לגבי עמותה כזו או אחרת – תרגישו חופשי לשאול אותנו באתר, או לפנות לעמותה ולשאול אותה ישירות.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך