אתר התורמים של ישראל

צדק חברתי ומשפטי למיעוטים בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580734580

שם העמותה : צדק חברתי ומשפטי למיעוטים בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580734580

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ארגוני סנגור~ שינוי חברתי ופוליטי

סיווג משני של העמותה: שמירת חרויות הפרט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: פתחיה 4, ירושלים

מיקוד: 9735204

מטרות עמותה: לפעול לקידום העקרונות של שוויון~ צדק חברתי ומשפטי~ חופש~ שמירה של זכויות אדם ושמירה על מנהל תקין. ~העמותה תתמקד ביישום העקרונות בחיי המעשה של האזרחים בישראל~ בדגש על מיעוטים דתיים וחרדיים~ מתוך מטרה להביא לשיפור באיכות חייהם~ באמצעות ביצוע וקידום של פעילות למען שיפור תקינות והגינות גופים שלטוניים~ ציבוריים~ מסחריים ועסקיים במדינת ישראל. ~העמותה תפעל להבעת עמדה מקצועית~ פומבית~ תקשורתית~ ציבורית~ משפטית ומנהלית והצעת תכניות פעולה חלופיות להתנהלות גופי שלטון וגופי ממסד אחרים בנושאים השונים. ~העמותה תפעל לתיקון ו/או ביטול פעולות של אפליה~ אי שוויון~ ניצול שררה~ התנהלות לא חוקית או נעדרת סמכות ומינהל בלתי תקין והוגן ברשויות השלטון ובשירות הציבורי~ הפועלים מכוח חוק ומנהלים אינטרסים ציבוריים וכספי ציבור~ לרבות מול גופים ציבוריים~ אלכ~רים~ גופים דו מהותיים וכיו~ב בדרכים שונות ובין היתר באמצעות בקשות עיון וקבלת מידע לרבות לפי לוק חופש המידע ובכל דרך חוקית אחרת.~הגשת עתירות וניהול הליכים משפטיים ולבר משפטיים~ לרבות הצטרפות להליכים וכיו~ב~ סיוע לאזרחים ותאגידים בפני רשויות ציבוריות ומוסדות ציבור לשם קידום מטרות העמותה וכן לתיקון מחדלים ואפליות הקיימות במבחני תמיכה ותקצוב במוסדות אקדמאיים~ תורניים~ ורווחה ובאופן יישומם והבקרה עליהם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך