אתר התורמים של ישראל

צוות מתו~ק~ הוד השרון (ע~ר) – עמותה מספר 580681799

שם העמותה : צוות מתו~ק~ הוד השרון (ע~ר)

מספר העמותה: 580681799

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: גולדה מאיר 5, הוד השרון

מיקוד: 4528252

מטרות עמותה: יצירת ויזימת ארועים קהילתיים ללא מטרת רווח~ קהל היעד: ילדים~ בני נוער~ משפחות ומבוגרים והציבור הרחב בהוד השרון וסביבותיה.~פעילויות למען גיבוש חברתי~ חיי תרבות ותחושת קהילה בקרב אוכלוסית התושבים בהוד השרון~ כגון: פסטיבלים~ ירידים~ קונצרטים~ ארועי תרבות~ סדנאות~ חוגים~ טיולים בארץ ויזימת והפקת ארועים נוספים המעודדים אנשים לצאת ~ להכיר להתחבר ולבלות ביחד. כל זה ללא מטרת רווח.~הדרכת ורתימת הציבור הרחב~ בכל הקשור לעשייה חברתית יזימת ארועים תרבותיים~ חברתיים וקהילתיים~ שנועדו לקדם מעורבות ועשייה חברתית למען הקהילה שהם חלק ממנה.~גיוס אנשי מקצוע מוסמכים בהתנדבות ו/או עלות סמלית~ כגון: רופאים~ מאבטחים~ אומנים~ מורים~ מתנדבים~ מרצים~ מדריכים~ על מנת לסייע בפעילויות שאנחנו מקיימים בערים שונות. כל הפעולות הינן ללא מטרת רווח.~קיום קשר עם גופים כגון עיריות~ משרדי ממשלה~ קרנות ותורמים בארץ ובחו~ל למימון פעילויות העמותה השונות~ כאשר כל כספי המימון חוזרים לקהילה ללא שום רווח למגייסי הכספים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך