אתר התורמים של ישראל

אבות העולמי (ע~ר) – עמותה מספר 580575868

שם העמותה : אבות העולמי (ע~ר)

מספר העמותה: 580575868

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 10115

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 3

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אמרי חיים 7, בני ברק

מיקוד: 5164258

מטרות עמותה: מערך שיעורים עולמי על מסכת אבות לאנשים~ נשים וצעירים. הכשרת מרצים על מסכת אבות. פרסום מסכת אבות בכל המדיות. הוצאת ספרים שקשורים למסכת אבות וכן חלוקת ספרים מסובסדת לבתי מדרש ובתי ספר. לימוד והנחלת מצוות מעשיות ברוח מסכת אבות וביניהן~ מצוות הקשורות בדרך ארץ~ מצוות הקשורות בגמילות חסדים וכן תמיכה במשפחות נזקקות. הקמת אתר אלקטרוני על מסכת אבות בו ימסרו שיעורים בכל השפות. מערך תפילות על ציון הקברים הקדושים של התנאים והאמוראים של מסכת אבות~ להצלחת הפרט וכלל ישראל. מסגרות לימודיות המשלבות את מסכת אבות כבסיס לימודי וערכי. מערך טלפוני להסברת חשיבות למידת מסכת אבות~ וכן מערך שיעורים טלפוני. בית מדרש וכולל למגידי שיעורים על מסכת אבות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך