אתר התורמים של ישראל

אגודה לבריאות הציבור (ע~ר) – עמותה מספר 580016103

שם העמותה : אגודה לבריאות הציבור (ע~ר)

מספר העמותה: 580016103

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: בתי חולים ומוסדות רפואיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 101668000

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 104

כמות עובדים: 666

מספר חברי עמותה: 20

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: אגודה למען שרותי בריאות לצבור

כתובת העמותה: כפר עציון 27, ירושלים

מיקוד: 9339237

מטרות עמותה: הקמה ועזרה בהקמת מחלקות לטיפול בחולים מכל
סוג גיל ומין במוסדות רפואה ציבוריים.
###########בתיק יש מטרות נוספות##############~הקמת או עזרה בהקמת או הפעלה או עזרה בהפעלת מסגרות לאבחון~ מניעה~ התערבות~ טיפול~ יעוץ~ שיקום~ השמה~ ליווי~ דיור מוגן~ תעסוקה מוגנת~ חברה~ אפוטרופסות לחולים~ נכים ומוגבלים מכל סוג~ גיל~ מין~ וללא הפליה בין גזע~ דת או לאום.
בקרה מעקב והערכה לגבי כל הפעולות הרשומות בסעיף זה בתחום הבריאות או שיש להן השלכה בריאותית~ כולל שירותי אבחון~ מניעה~ התערבות~ טיפול~ ייעוץ~ שיקום~ ליווי~ דיור מוגן~ תעסוקה מוגנת~ חברה ואפוטרופסות~ יצור ועיבוד מזון ושתייה לסוגיהן~ מכשור עזר ואבזור בתחום הבריאות~ מכשור לטיפול ואבחון~ תרופות מוצרי בריאות~ תכשירים קוסמטיים או שיש להם השפעה על הבריאות~ בריכות שחייה~ מתקנים~ שירותים ופעולות שיש בהם סיכון בריאותי.
ביצוע ועזרה לביצוע פעולות בתחומים הארגוניים~ המנהליים~ המחשביים והכספיים הקשורים לבריאות~ לשירותי בריאות ולשירותים פרה – רפואיים לרבות~ ייעוץ~ הכוונה והכשרה.
פיתוח תודעה של שמירה על בריאות בקרב הציבור.
ביצוע ועזרה לביצוע הערכות~ בקרה וסקרים.
אספקת מכשירי עזר ואביזרים למטרות בריאותיות~ ציוד לאבחון~ טיפול ושיקום~ כולל למסגרות דיור מוגן~ שיקום~ תעסוקה וחברה לנכים. עזרה לנזקקים בתחום הבריאות.
איסום~ פיתוח ועיבוד מידע והפצתו כולל בתחומי הארגון~ המנהל והכספי~ תרגום והפצת ספרות בתחום הבריאות.
הקמה או עזרה בהקמת או הפעלה או עזרה בביצוע פעולות לצורך השתלה~ כולל ניהול~ ארגון~ מתן שירות~ פיקוח~ איסוף ועיבוד מידע ומחקר.
ביצוע פעולות עזרה ועידוד איכות וקידום חיים ואיכותם של כלל האזרחים במערכת הבריאות~ הרווחה~ החינוך~ ואיכות הסביבה ו/ או קידום בריאות הציבור~ לרבות סיוע לפעולות רישוי ואבטחת איכות במוצרים ושירותים להם היבט בריאותי ו/ או פעולות של רווחת הפרט והחברה.
ביצוע עזרה ועידוד כל פעולה אחרת בתחום הבריאות עליה יחליט הוועד המנהל של האגודה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית לתת יד לקהילה ולתמוך במטרות שלה. כשאתם תורמים לעמותה, בין אם אתם תורמים אונליין, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים לה במשימתה להפעיל פעילויות חינוכיות, חברתיות, וסייעת לאנשים ולמשפחות שזקוקים לעזרה. התרומה שלכם יכולה להשפיע על הקהילה בצורות שונות, כגון לסייע בקידום החינוך והתרבות, לפעול למען צדק חברתי, לסייע בטיפול בחולים ובזקנים, ועוד. ככל שתורמים יותר, כך העמותה יכולה להעמיד ביעדיה ולתת מענה למגוון צרכי הקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך