אתר התורמים של ישראל

אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללת אורנים (ע~ר) – עמותה מספר 580172187

שם העמותה : אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללת אורנים (ע~ר)

מספר העמותה: 580172187

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 820976

סך הוצאות העמותה: 175769

כמות מתנדבים: 35

כמות עובדים: 18

מספר חברי עמותה: 2688

איזורי פעילות: חיפה~צפון

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אורנים 57, קריית טבעון

מיקוד: 3600600

מטרות עמותה: לפעול למען שמירה וקידום האינטרסים האקדמאיים
והתרבותיים של הסטודנטים באורנים.
לייצג את הסטודנטים החברים באגודה בפני המוסדות
המוסמכים באורנים ובפני מוסדות אחרים.~ייצוג הסטודנטים בכל העניינים הנוגעים ו/או הקשורים ללימודיהם במכללה~ לרבות בפני הנהלת המכללה~ מוסדותיה~ הגופים הקשורים אליה ובפני כל צד הקשור בלימודיהם של הסטודנטים או רווחתם האקדמית.~שמירה וקידום האינטרסים של חברי האגודה לרבות האינטרסים הכלכליים~ החברתיים והאקדמיים~ תוך שמירה על חוקי המדינה.~קשירת קשרים עם אגודות דומות בארץ ובחו~ל~ לרבות החלטה על הצטרפות כחברה באגודות אלה.~לקיים ולספק שירותים שונים לחברי האגודה~ בכל תחום~ אישי ומקצועי~ בכל הקשור להיותם סטודנטים ולרווחתם האקדמית.~סיוע לחברי האגודה באמצעות השגת מלגות ומענקים.~טיפוח הקשרים החברתיים והתרבותיים של חברי האגודה~ לרבות באמצעות הפקת אירועי ומפועי תרבות~ בידור וספורט.~קידום שוויון זכויות מלא לכל חברי האגודה ללא הבדל לאום~ דת~ גזע~ מין~ מעמד והשקפה.~הפעלת הוצאה לאור~ הפצת ספרי לימוד~ ספרי מחקר ועיון~ פרסומים שונים~ עיתונים~ כתבי עת וכיוצא באלה לשם קידום מטרות האגודה.~ארגון ועריכת קורסים~ כינוסים~ סימפוזיונים~ הרצאות~ הופעות פומביות ואחרות בכל הקשור לקידום מטרות האגודה ופיתוח התרבות~ החינוך וההשכלה.~קידום הרמה האקדמית והרלוונטיות המקצועית של חוגי הלימוד ושל תוכניות ההכשרה לחינוך והוראה במכללה~ וזאת בין היתר באמצעות הפעלה של פורומים סטודנטיאליים~ הפקה של כנסים וימי עיון~ הפצת פרסומים שונים בנושאי חינוך וכיוצא באלה.
עידוד הסטודנטים למעורבות וליזמות חברתית בין היתר באמצעות תאים סטודנטיאליים~ מועדונים חברתיים~ מסגרות התנדבותיות וכיוצא באלה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך