אתר התורמים של ישראל

אגודת הסטודנטים והסטודנטיות סמי שמעון אשדוד (ע~ר) – עמותה מספר 580710317

שם העמותה : אגודת הסטודנטים והסטודנטיות סמי שמעון אשדוד (ע~ר)

מספר העמותה: 580710317

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אגודת סטודנטים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 542952

סך הוצאות העמותה: 118436

כמות מתנדבים: 10

כמות עובדים: 14

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: דרום

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ז'בוטינסקי 84, אשדוד

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לפעול למען ציבור הסטודנטים במכללה~ לשמור על תדמיתם~ מעמדם האקדמאי~ עצמאותם~ של הסטודנטים בתוך המכללה ומחוצה לה.
~לייצג נאמנה את ציבור הסטודנטים במכללה כלפי מוסדות המכללה בכל העניינים האקדמאיים הנוגעים ללימודים במכללה וכלפי כל רשות או מוסד או גוף או אדם אחר.
~לפעול למען קידום האינטרסים של ציבור הסטודנטים של המכללה בתוך שטח המכללה ומחוצה לה~ הכל בהתאם להוראות תקנון זה ועפ~י החלטות מוסדות האגודה וזאת באמצעות מפעלים או חוגים או כל אמצעי אחר עליו יחליטו מוסדות האגודה.
~לפעול למען פיתוח קשרים עם אגודות דומות בארץ ובחו~ל.~לייצג את האגודה בפני אגודות או גופים או מוסדות חיצוניים ובכלל זה התאחדות הסטודנטים בישראל~ המועצה להשכלה גבוהה~ משרד העבודה~ משרד החינוך והתרבות וכל גוף חיצוני אחר אשר לאגודה או לסטודנטים החברים בה יש או יהיה קשר ו/או עניין כלשהו .
~לפעול לקיום שירותי עזר למען חברי האגודה ובכלל זה שירותים אקדמיים~ מנהליים~ לימודיים~
משפטיים ואחרים.
~לפעול להשגת מלגות או מענקי לימוד לחברי האגודה בהתאם להחלטת מוסדות האגודה .~להקים כל חברה או תאגיד קשור~ לטובת ביצוע פעולות לרווחת הסטודנטים חברי האגודה או למתן שירותים לתועלת חברי האגודה ו/או לתועלת האגודה.
~לסייע לחברי האגודה בהשגת עבודה ולדאוג לדיור ורווחת הסטודנטים במעונות בתוך המכללה ומחוצה~לפעול לפיתוח פעילות ספורט~ נופש~ תרבות ובידור בתוך שטח המכללה ומחוצה לה לרווחת חברי האגודה .

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך