אתר התורמים של ישראל

אגודת הקוסמים ואמני החושים – העמותה לקידום אמנות הקסמים בישראל ע~ש רוני שכנאי (ע~ר) – עמותה מספר 580091247

שם העמותה : אגודת הקוסמים ואמני החושים – העמותה לקידום אמנות הקסמים בישראל ע~ש רוני שכנאי (ע~ר)

מספר העמותה: 580091247

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: הכשרה ותעסוקה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 53380

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 230

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: לקידום אומנות הקסמים בישראל

כתובת העמותה: יערה 4, ניר צבי

מיקוד: 7290500

מטרות עמותה: קידום אומנות הקסמים ואומני הקסמים בישראל.
פעילות למען השגת הכרה באמנות הקסמים כאומנות
וכאומני הקסמים כאומני במה~ וקיום מפגשים
וחילופי מידע בין החברים.~לדאוג לקידום וטיפוח מעמדם ושיפור רווחתם של הקוסמים ואמני החושים בישראל ולהגן על האינטרסים המקצועיים שלהם. העמותה לא תשמש כארגון היציג של העוסקים בתחומים הנ~ל~ אולם היא תייצג מעת לעת את האינטרסים של חבריה בפני גופים שונים~ לרבות מוסדות ורשויות~ ובפני ארגוני קוסמים ואמני חושים בעולם. ~קידום אמנות הקסמים בישראל והעלאת רמתם המקצועית של הקוסמים בישראל. ~עידוד היצירה המקורית בתחומי אמנות הקסמים.~מתן יעוץ לקוסמים בכל תחומי פעילותם המקצועית.~עזרה הדדית~ תמיכה וסיוע לקוסמים~ לרבות באמצעות הקמת קרן מלגות שתסייע על ידי מתן הלוואות לחברי העמותה המצויים במצוקה כלכלית.~שמירה על אתיקה מקצועית ובכלל זה מניעת התחזות קוסמים כבעלי כח על-טבעי ומניעת גילוי סודות מקצועיים.~טיפוח וקידום בני נוער כדור המשך של קוסמים ברמה מקצועית גבוהה.~העלאת המודעות לאמנות הקסמים בקרב הציבור בישראל.~הקמת ספריה מקצועית.~לימוד~ חקירה ותיעוד של דברי ימי אמנות הקסמים בישראל.~איתור~ רכישה ואיסוף של פרטי אספנים במטרה ליצור אוסף מוזיאוני.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך