אתר התורמים של ישראל

אגוד הטניס בישראל (א.ט.י.) (ע~ר) – עמותה מספר 580030542

שם העמותה : אגוד הטניס בישראל (א.ט.י.) (ע~ר)

מספר העמותה: 580030542

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 8338345

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 50

כמות עובדים: 7

מספר חברי עמותה: 109

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: טניס בישראל-אגוד.

כתובת העמותה: שיטרית 2, תל אביב – יפו

מיקוד: 6948202

מטרות עמותה: פיתוח ענף הטניס בישראל ושליטה אירגונית
עליו.~ארגון תחרויות טניס~ ניהולן ופיקוח עליהן~ייצוג ישראל בתחרויות בינלאומיות בענף הטניס~הקמת נבחרות לאומיות לגברים~ נשים~ נוער וסניורים בכל הגילאים~ טיפול בהן~ קביעת סגל השחקנים והמאמנים~יצירה וטיפוח קשרים עם התאחדויות וארגוני טניס בינלאומיים~קביעת תקנות~ הוראות ונהלים המבטיחים פיקוח על ענף הטניס בארץ~טיפול בהשגת האמצעים הדרושים לשם ביצוע מטרות האיגוד מגופים ומוסדות ממשלתיים~ עירוניים~ ציבוריים ופרטיים בארץ ובחול~רכישת נכסים מכל סוג שהוא בארץ ובחול~ בין דניידי ובין דלא ניידי זכויות בין אם בדרך של מתנה או עזבונות ובין אם בל דרך חוקית אחרת לשם ביצוע וקידום מטרות האיגוד~הוצאה לאור של ספרים ביטאונים סרטים ופרסומים מכל הסוגים הקשורים לענף הטניס~ייזום ייסוד וניהול קרנות נאמנות שהכנסותיהן תהיינה מיועדות לצורך קידום ופיתוח מטרות האיגוד~קיום קורסים השתלמויות למאמנים מדריכים שופטים וספורטאים בענף הטניס בארץ ובחול

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך