אתר התורמים של ישראל

אדם ואדמה – ~מיסודו של השומר החדש~ (ע~ר) – עמותה מספר 580704898

שם העמותה : אדם ואדמה – ~מיסודו של השומר החדש~ (ע~ר)

מספר העמותה: 580704898

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 14453927

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 82

מספר חברי עמותה: 13

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: 205, חצבה

מיקוד: 8681500

מטרות עמותה: הקמה~ הפעלה וניהול בתי ספר יסודיים~ תיכוניים ופנימיות. ~הקמה והפעלה של מסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות – בית ספר חקלאי אשר יהיה בית ספר פנימייתי אשר יפעל כל היום~ חלק מפעילות בית הספר הינה במסגרת פעילות פורמלית וחלקו הינו מעבר לשעות הלימודים במסגרת פעילות בלתי פורמלית . ~חינוך הדור הצעיר לחיבור ועבודת האדמה~ אהבת הארץ וערבות הדדית לצד ערכים של מצויינות~ יזמי חוק~ סיוע לחקלאים תוך שמירת הטבע והסביבה. ~פיתוח זהות יהודית-ציונית-ישראלית.~לקיחת אחריות ומעורבות בחברה הישראלית. ~פיתוח מסגרות המשך לבוגרי בית הספר החקלאי בדגש על התיישבות וחקלאות . ~הקמת מיזמים חקלאים-חינוכיים – בית הספר החקלאי מפעיל לצורך פעילותו מיזמים חקלאיים בהתאם לצרכיו~ כגון: שדות חקלאיים~ גידול בעלי חיים וכו' ופעילויות חקלאיות נלוות.~הקמת דור ההמשך של החקלאות בישראל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך