אתר התורמים של ישראל

אורשינא – לנפגעי תאונות דרכים ומחלות לזכרו של אפרים צבי ז"ל (ע"ר) – עמותה מספר 580633279

שם העמותה : אורשינא – לנפגעי תאונות דרכים ומחלות לזכרו של אפרים צבי ז"ל (ע"ר)

מספר העמותה: 580633279

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: מוסדות שיקום

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: לוזון אפרים 6, לוד

מיקוד: 7128350

מטרות עמותה: להעצים ולשקם נפגעים צעירים בגילאי 42-18 לאחר תאונות דרכים ומחלות בחברה הישראלית (להלן:"מתמודדים")~ להרחבת יכולתם לצמוח ולפתח את עצמם מחדש~ בין השאר על ידי תהליכי אימון~ טיפול ותמיכה רוחנית~ רגשית ופיזית לפרטים ולקבוצה תוך יצירת קהילת מאמנים~ מטפלים ותומכים בעלי מחויבות חברתית ארוכת טווח. כל זאת במסגרות שמחוץ למסגרות השיקומיות הקיימות ובסביבה פיזית נעימה ומקבלת. להקים ולתפעל מרכזים הוליסטיים שיקומיים שיאפשרו למתמודדים לאחר תאונות דרכים ומחלות לקבל את עצמם ולצמוח מחדש~ שיהווהו בית למתמודדים ויעניקו להם מרחב אישי להתמודדות עם המצב החדש. ליתן למתמודדים תמיכה~ ליווי והכוונה בהליכים הבירוקרטיים~ הממסדיים והרפואיים~ לרבות באמצעות שתוף פעולה עם ארגונים שונים ועם מוסדות ממשלתיים לפי הצורך על מנת לקדם את מטרות העמותה. קבלת תרומות מארגונים ומאנשים פרטיים לצורך קיום פעילות העמותה ויצירת משאבים לקידום וקיום העמותה ומטרותיה. מתן תמיכה מכל סוג שהוא במשפחות המתמודדים והכוונתן.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך