אתר התורמים של ישראל

אור חיי אליהו (ע~ר) – עמותה מספר 580674703

שם העמותה : אור חיי אליהו (ע~ר)

מספר העמותה: 580674703

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 66187

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 12

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 8

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שדה יצחק 35, חיפה

מיקוד: 3502713

מטרות עמותה: העמותה תפעל להופעת ~אור חיי אליהו~ ע~פ חזון הראי~ה קוק ע~י הופעת ערכי הקודש בחיי המעשה.~
1.ייזום הקמת והפעלת פרויקטים חינוכיים לילדים~ נוער~ סטודנטים~ הורים~ עולים~ מתגיירים ובני הגיל השלישי – לחיזוק הזהות היהודית~ אהבת תורת ישראל~ העם והארץ. לרבות~ ארגון שיעורים~ הרצאות~ סדנאות~ כנסים~ הקמת וניהול מוסדות חינוך וכל פעילות תרבותית-חינוכית הפועלת למימוש מטרה זו. ~2. ייזום הקמת והפעלת פרויקטים חברתיים לעידוד יזמות אזרחית בעיר מתוך תחושת ערבות ואחריות כלפי המרחב האישי והציבורי.~3. ייזום הקמת והפעלת פרויקטים לעידוד חיי קהילה~ חינוך לחיי קהילה~ הקמת קהילות~ גרעינים משימתיים וכפרי סטודנטים וכן~ קיום פעילויות חברתיות~ תרבותיות ומדיניות המקדמות מטרה זו.~4. ייזום הקמת והפעלת פרויקטים למתן עזרה לנזקקים~ לסטודנטים~ לעולים חדשים ולזוגות צעירים במגוון תחומים לרבות~ חלוקת מלגות~ רכישת והפצת חומרי לימוד~ ארגון וניהול שיעורים ופעילויות~ סיוע בהשגת דיור בר-השגה ע~י מתן מלגות~ סיוע בשכ~ד וכן רכישת נכסים והקמת מבנים שישמשו למגורים ולפעילות העמותה.~5. ייזום הקמת והפעלת פרויקטים לקידום החינוך הטכנולוגי-מדעי והנכחת החיבור בין תורת ישראל למדע לאומנות ולכלל חכמות הטבע. לרבות~ קיום כנסים~ שיעורים~ סדנאות וחוגים. וכן~ מכון מחקר~ בית מדרש ומתן מלגות ללימוד חיבור חיי הקודש בעולם המעשה.~6. ייזום הקמת והפעלת פרויקטים לשיפור החיים בעיר חיפה~לרבות~ עידוד צעירים להישאר בעיר~ שיפור פני העיר~ הקמת גינות קהילתיות וסיוע בחיזוק תחושת הבטחון לתושב.~7. ייזום הקמת והפעלת פרויקטים להפצת ההגות הרעיונית של ~אור חיי אליהו~ לרבות הקמת בית מדרש ללימוד ומחקר~ העברת שיעורים~ ניהול ופיתוח אתרי אינטרנט רלוונטים~ הוצאה לאור של ספרים~ פרסומים ומחקרים.~8. ייזום הקמת והפעלת פרויקטים לעידוד התיישבות בארץ ישראל~ לרבות עידוד וסיוע למחקר ארץ ישראל וחיבור עם ישראל לארצו וכן~ קיום הרצאות כנסים וכל פעילות חינוכית תרבותית לקידום מטרה זו.~להשגת מטרותיה תהיה העמותה מוסמכת:
1. לגייס משאבים ולגבות כספים בכל דרך שהיא~ ולקבל מחברי העמותה ומאנשים וגופים משפטיים אחרים~ בכללם מוסדות ממשלתיים~ מוניציפאליים וציבוריים~ תשלומים~ תרומות~ תמיכות~ הענקות~ הקצבות~ עיזבונות~ מתנות~ מענקים וסיוע כספי או שווה כסף מכל סוג שהוא~ למימון פעילות העמותה ולקידום צרכי העמותה ומטרותיה~ כולם או חלקם.~2. לשתף פעולה עם תאגידים אחרים שלא למטרת רווח~ ארגונים~ גופים ציבוריים~ מוסדות ממלכתיים וגורמים אחרים~ בכל דרך העשויה לקדם~ במישרין או בעקיפין~ מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה. ~3.לקיים קשרים בינלאומיים בכל תחומי פעילות העמותה.~4. לרכוש~ לחכור~ לשכור~ לבנות~ להציב~ להתקין~ להפעיל~ להחזיק~ לתחזק~ למכור~ להשכיר אולמות~ מבנים~ נכסי דלא ניידי מכל סוג~ מתקנים~ ציוד~ מכונות~ ריהוט וכל רכוש אחר הדרוש או העשוי להביא תועלת לעמותה או לקדם עניין כלשהו המצוי במסגרת מטרה כלשהי ממטרות העמותה. ~5. לבקש~ להשיג~ לרכוש~ לשכור~ להחזיק~ לנצל~ לקבל~ למכור או להעביר בכל דרך אחרת רישיונות~ היתרים~ זיכיונות וזכויות אחרים מכל סוג שהוא הדרושים או העשויים להביא תועלת~ במישרין או בעקיפין~ לקידום עניין כלשהו המצוי במסגרת מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה. ~6. לרכוש או לקבל מכל אדם ו/או תאגיד שירותים מכל סוג הדרושים או העשויים לקדם~ במישרין או בעקיפין~ מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה. ~7. להשיג ולקבל הלוואות~ ולהבטיח את פירעונן באותם אופנים ובאותם תנאים שהעמותה תמצא לנכון~ לשעבד ולמשכן בכל אופן חוקי את כל או חלקים מסוימים מנכסיה הניידים והלא ניידים ואת הזכויות בהם~ לפדותם ולשחררם.~8. לתת ערבויות מכל מין וסוג.~9. לחתום על חוזים~ להתנות תנאים עם אנשים ותאגידים למיניהם וסוגיהם~ רשויות ממשלתיות~ מוניציפאליות וציבוריות למען ביצוע או קידום מטרות העמותה~ כולן או מקצתן. לחתום~ למשוך~ לקבל~ להסב~ להעביר~ לנכות~ למסור לגוביינא או לניכיון~ להוציא ולתת כל מיני שטרות~ שטרי חוב וחליפין~ המחאות וניירות אחרים העוברים מיד ליד. ~10. לבטח באמצעות כל חברה המורשית לנהל עסקי ביטוח בישראל נגד נזקים~ סיכונים והתחייבויות מכל סוג ומין העלולים לפגוע בעמותה~ ברכושה~ באנשים המועסקים על ידה ו/או עבור האנשים שהיא אחראית להם. ~11. העמותה רשאית לגבות תשלום מאנשים ותאגידים הנזקקים לשירותיה או נהנים מהם~ בתנאי שתשלומים אלה יהיו מכוונים לכיסוי הוצאות העמותה ולמימון פעילותה.~12. להשקיע ולנהוג בכספי העמותה שאינם דרושים באופן מיידי למימון פעולותיה באותו אופן שתקבע מפעם לפעם.~13. להוציא לאור~ להדפיס~ לערוך~ להפיץ~ להפיק ולפרסם תכניות ופרסומים אחרים מכל סוג שיש בהם כדי לקדם מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה או לתת פרסום לפעולותיה ומפעליה. ~14. העמותה תהיה אישיות משפטית לכל דבר וענין~ על כל הזכויות והחובות של אישיות משפטית כזו~ ותהיה כשרה לכל זכות~ חובה ופעולה משפטית. מבלי לגרוע מכלליות האמור תהיה העמותה מוסמכת לעשות~ בעצמה או באמצעות אחר או אחרים~ את כל אותן הפעולות הקשורות~ הנובעות ו/או הכרוכות במטרות העמותה~ כולן או מקצתן~ או העשויות לקדם~ לסייע~ להקל~ לשרת ו/או להוסיף בדרך כלשהי להשגת מטרות העמותה~ כולן או מקצתן~ ו/או העשויות להביא תועלת לעמותה~ ובכלל זה להפעיל ולנהל פעולות ושירותי עזר מכל סוג העשויים לקדם~ במישרין או בעקיפין~

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מתלבטים לאיזו עמותה כדאי לכם לתרום? ישנן הרבה מאוד עמותות שישמחו לקבל מכם תרומה בביט, בין אם מדובר בעמותות שמסייעות לארגונים דתיים למיניהם, או עמותות שמסייעות לאמהות חד הוריות ותינוקיהן, או עמותות שמסייעות לקשישים וניצולי שואה ואפילו עמותות לחיילים בודדים. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להחליט איזו מטרה מדברת אל ליבכם, ומשם לבחור לאיזו עמותה תרצו לתרום. פשוט לא? אז קדימה, לבחור ולתרום. העמותה תודה לכם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך