אתר התורמים של ישראל

איגוד רבני הקהילות בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580589398

שם העמותה : איגוד רבני הקהילות בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580589398

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 4106706

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 250

כמות עובדים: 56

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הגולן 23, חריש

מיקוד: 3786100

מטרות עמותה: פעילות אחזקה והפעלה של בתי מדרש או מוסדות חינוך להכשרתם של רבנים או מורים או מדריכים רוחניים או מדריכות רוחניות בקהילות ישראל. עיסוק בפעילות חלוקת מלגות לאברכים או תלמידים בישראל. עיסוק בפעילות להכשרה~ מינוי~ ייעוץ~ לווי ומימון שכרם של מורים או מורות או רבנים או מדריכים רוחניים או מדריכות רוחניות שישמשו בתפקידי הנהגה או הוראה בקהילות ישראל. פעילות גיבוש~ עריכה והפקה של ימי עיון או סמינרים או הרצאות לרבני קהילות או לנשותיהם או למורים או למורות או למדריכים רוחניים או למדריכות רוחניות.עיסוק בפעילות בתחומי הרווחה~ החינוך~ החברה~ התרבות והתרבות התורנית בעבור קהילות ישראל. פעילות לחיזוק וביסוס הזהות היהודית ומניעת התבוללות בקהילות ישראל. עיסוק בפעילות צדקה~ חסד~ חלוקת מזון לנזקקים או למשפחות נזקקות בקהילות ישראל.פעילות לחיזוק~ ביסוס~ עידוד וטיפוח השירות בצה~ל~ הזהות הציונית והיהודית וההזדהות עם מדינת ישראל בקרב קהילות ישראל. פעילות לאהבת והכרת הארץ בקרב קהילות ישראל.פעילות חינוכית לאהבת וקירוב הגר בקרב קהילות ישראל. השתתפות או תמיכה בפעילות ארגונים וולונטריים הרשומים לפי הדין הישראלי והמוכרים כמוסדות ללא כוונות רווח על-ידי הרשויות המוסמכות בישראל בעלי מטרות ופעילות דומים למטרות ופעילות העמותה. עיסוק בפעילות ייעוץ~ הדרכה~ הנחיה ולווי הארגונים הוולונטריים לעניין פעילותם כאמור.~פעילות אחזקה והפעלה של בתי מדרש או מוסדות חינוך להכשרתם של רבנים או מורים או מדריכים רוחניים או מדריכות רוחניות בקהילות ישראל. עיסוק בפעילות חלוקת מלגות לאברכים או תלמידים בישראל. עיסוק בפעילות להכשרה~ מינוי~ ייעוץ~ לווי ומימון שכרם של מורים או מורות או רבנים או מדריכים רוחניים או מדריכות רוחניות שישמשו בתפקידי הנהגה או הוראה בקהילות ישראל. פעילות גיבוש~ עריכה והפקה של ימי עיון או סמינרים או הרצאות לרבני קהילות או לנשותיהם או למורים או למורות או למדריכים רוחניים או למדריכות רוחניות.עיסוק בפעילות בתחומי הרווחה~ החינוך~ החברה~ התרבות והתרבות התורנית בעבור קהילות ישראל. פעילות לחיזוק וביסוס הזהות היהודית ומניעת התבוללות בקהילות ישראל. עיסוק בפעילות צדקה~ חסד~ חלוקת מזון לנזקקים או למשפחות נזקקות בקהילות ישראל.פעילות לחיזוק~ ביסוס~ עידוד וטיפוח השירות בצה~ל~ הזהות הציונית והיהודית וההזדהות עם מדינת ישראל בקרב קהילות ישראל. פעילות לאהבת והכרת הארץ בקרב קהילות ישראל.פעילות חינוכית לאהבת וקירוב הגר בקרב קהילות ישראל. השתתפות או תמיכה בפעילות ארגונים וולונטריים הרשומים לפי הדין הישראלי והמוכרים כמוסדות ללא כוונות רווח על-ידי הרשויות המוסמכות בישראל בעלי מטרות ופעילות דומים למטרות ופעילות העמותה. עיסוק בפעילות ייעוץ~ הדרכה~ הנחיה ולווי הארגונים הוולונטריים לעניין פעילותם כאמור.
עודוד קליטת עליה ויצירת קשר עם רבנים וקהילות בחו~ל.~הנצחת הרבנים הראשיים.
הנצחת הגאון מרן הרב מרדכי אליהו זצוק~ל הרב הראשון לציון והרב הראשי לשעבר.

~ליווי ופיתוח והצמחת קהילות~ הפעלת קהילות ברחבי הארץ.~סיוע לקהילות בבנית מבנה קודש וצורכי יהדות של הקהילה~הדרכה בתחום טהרת המשפחה~ השתתפות בעלות העסקה של משיבות הלכה. ~פעילות בתחום קידום אתרים בעלי חשיבות לעם היהודי וחיזוק הקשר והזיקה של הציבור אליהם.~לעסוק בתחומי המחקר התורני.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך