אתר התורמים של ישראל

~אילת~ – התאחדות ישראלית לספורט תחרותי שאינו אולימפי (ע~ר) – עמותה מספר 580281426

שם העמותה : ~אילת~ – התאחדות ישראלית לספורט תחרותי שאינו אולימפי (ע~ר)

מספר העמותה: 580281426

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 12932221

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 5

כמות עובדים: 7

מספר חברי עמותה: 32

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שכ הכפר הירוק 0, רמת השרון

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לאגד~ לתאם~ לפתח~ לעזור~ לתמוך~ לעודד פעילות ספורט תחרותי בענפי ספורט שאינם אולימפיים בישראל ולהיות מוסד הגג של מוסדות והתאחדויות הספורט שאינם אולימפיים בישראל. לפתח ולטפח קשרים תרבותיים~ חברתיים ומקצועיים בין ספורטאים ומאמנים ישראליים לבין מקביליהם ממדינות אחרות. לפתח ולטפח את הספורט בישראל~ בשיתוף פעולה עם איגודים דומים של מדינות אחרות. לסייע למסגרות ארגוניות המפעילות פעולות ספורט~ ניהולית~ ארגונית ומקצועית~ הן במסגרות אימונים והדרכה והן במסגרות אירועים ופעילויות. לפתח ולהפיץ מודעות ומעורבות אקטיבית של הציבור בענפי הספורט התחרותי שאינם אולימפיים~ הן בצורה של השתתפות פעילה והן כצופים. לנהל את הכנות הספורטאים והמשלחות לקראת ובמהלך משחקי העולם. לתמוך~ לעודד ולסייע בפעילות של עולים חדשים בתחומי הספורט של איגודי ~אילת~ וזאת על-מנת להקל ולסייע בקליטתם החברתית – תרבותית – ספורטיבית ובשילובם עם האוכלוסייה הותיקה בישראל. להקנות ערכים של כבוד~ שוויון~ הגינות~ הוגנות וחינוך לכבד את האחר והשונה וזאת ללא הבדלי דת גזע ומין.לטפח את איכות החיים של הציבור והפעילות הספורטיבית באמצעות פעילות בנושאים המפורטים לעיל~ שתגרום ל: 1. מילוי תוכן בעל ערך לשעות הפנאי. 2. פיתוח הכושר הגופני ותרבות גוף ניאותה. 3. קידום הבריאות~ חינוך לבריאות ואורח חיים בריא. 4. פיתוח הפעילות הגופנית כנורמה חברתית בחברה הישראלית. 5. פיתוח הפעילות הספורטיבית התחרותית – הישגית בישראל. 6. פיתוח רוח ההגינות הספורטיבית והמשחק ההוגן בפעילות גופנית~ ספורט ומשחק. 7. פיתוח ספורט הנשים בענפים שאינם אולימפיים. עיצוב מדיניות בתחומי הספורט התחרותי שאינו אולימפי~ הן במישור הממלכתי – לאומי~ הן במישור האזורי – מקומי והן במישור הציבורי – וולונטרי. תמיכה בספורטאים ומאמנים~ לרבות באמצעות מלגות ובכל דרך חוקית אחרת.~מטרה 1. הכשרת מדריכים ומאמנים בתחום הספורט
מטרה 2. קיום קורסים והכשרות בתחומי הספורט והפעילות הגופנית

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך