אתר התורמים של ישראל

אלומה~ צעירים לשם שינוי (ע~ר) – עמותה מספר 580025765

שם העמותה : אלומה~ צעירים לשם שינוי (ע~ר)

מספר העמותה: 580025765

שם העמותה באנגלית: ALUMA YOUNG PEOPLE FOR CHANGE (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 41006661

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 127

כמות עובדים: 291

מספר חברי עמותה: 15

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58002576

כתובת העמותה: המלאכה 5, לוד

מיקוד: 7152011

מטרות עמותה: א. יזום והפעלת פרויקטים שנועדו~ בין היתר~ לסייע לצמצום פערים בחברה~ לקידום ניעות חברתית ולעידוד מעורבות חברתית~ חיים משותפים ותחושת שייכות לחברה הישראלית מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל תפעל העמותה להגשמת המטרות הבאות:
1. הקמת והפעלת מערכי חינוך~ הדרכה וייעוץ~ הכשרה מקצועית~ השתלמויות ופיקוח~ לגופים ציבוריים ופרטיים~ אשר יעסקו~ בין היתר~ בכל הקשור להכנת בני נוער ובנות נוער מאוכלוסיות מגוונות לשירות משמעותי בצבא~ ובמסגרת שירות לאומי ו/או אזרחי~ ליווי המשרתים/ות בתקופת שירותם.
2. הקמה והפעלת מערכי חינוך~ הדרכה ויעוץ הכנה ולווי לקראת ותוך כדי לימודים במסגרות אקדמיות ואחרות~ תוך פיתוח ומתן מענה יעודי ומותאם לאוכלוסיות תת מיוצגות
3. הכנה~ הכשרה לתעסוקה~ השמה ולווי של אוכלוסיות מגוונות בשוק העבודה~ כמו גם חינוך~ הכנה והכשרה וליווי של ארגונים וקהילות לקליטה מיטבית של כלל הציבור ו/או המשתתפים.
ב. חינוך הדור הצעיר בארץ ישראל ברוח ערכי תורה ועבודה והעמקת הזהות היהודית.
ג. לקדם את השירות הלאומי~ השירות האזרחי והשירות הקהילתי~ בין היתר באמצעות פעילות עמותת בת עמי – אמונה אלומה~ ע~ר 54-042-524-7~ להלן ~עמותת בת עמי~~ על פי הסמכויות שהוקנו לעמותה בתקנון עמותת בת עמי.
ד. להפעיל מערך גיוס כספים לקידום המטרות הנ~ל באמצעות העמותה ובאמצעות שיתופי פעולה עם גופים ו/או פרויקטים בעלי מטרות זהות.
ה. ליזום ולהפעיל פרויקטים משותפים העולים בקנה אחד עם מטרות העמותה וייעודה בשיתוף עם גופים ציבוריים וחברתיים אחרים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך