אתר התורמים של ישראל

אלי~י – אשנב לשיח יהודי ישראלי (ע~ר) – עמותה מספר 580599983

שם העמותה : אלי~י – אשנב לשיח יהודי ישראלי (ע~ר)

מספר העמותה: 580599983

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2017

מחזור כספי (הכנסות): 300435

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 8

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שד בן צבי יצחק 37, ירושלים

מיקוד: 9626003

מטרות עמותה: פעילויות חינוך וחברה. ייזום מפגשים ויצירת שיח. היכרות אישית בלתי אמצעית בין המגזרים השונים. קירוב לבבות~ הבנה וכבוד בין חלקי העם השונים. החדרת התודעה היהודית בקרב העם. הקמת מרכז וניהול מוסדות לקירוב לבבות. תמיכה במלגות עבור המגזרים השונים ותמיכה בנזקקים. קידום התיישבות ומניעת הגירה שלילית מארץ ישראל. הנחלת מורשת ירושלים. חיזוק הקשר בין עם ישראל לארצו. הקמת כולל ותלמודי תורה. הנחלת התורה ותמיכה בלומדיה ומפיציה. פיתוח מנהיגות בקרב צעירים בישראל מכל המגזרים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך