אתר התורמים של ישראל

אלמעאלי להכוון חברתי (ע~ר) – עמותה מספר 580600153

שם העמותה : אלמעאלי להכוון חברתי (ע~ר)

מספר העמותה: 580600153

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: השכלה גבוהה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 1436083

סך הוצאות העמותה: 129815

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 46

מספר חברי עמותה: 0

איזורי פעילות: מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שכ' אלכלאיל 2647, אום אל-פחם

מיקוד: 3001000

מטרות עמותה: עידוד~ עזרה ותמיכה להעמקת ההשכלה הגבוהה בקרב נשים ערביות והגברת מעורבותן בחיי החברה. הרחבת מעגל ההשכלה העל תיכונית בקרב נשים ערביות ופיתוח תודעה על התשלבות ושותפות בחיי משפחה~ כלכלה ותעסוקה~ הנגשת השכלה שלשונית על תיכונית בקרב נשים וגברים בתוך יריעה של מסלולים : חינוך לקריירה~ התמקצעות ונגישות להשכלה גבוהה ופיתוח מקצועי.~עידוד~ עזרה ותמיכה להעמקת ההשכלה הגבוהה בקרב נשים ערביות והגברת מעורבותן בחיי החברה. הרחבת מעגל ההשכלה העל תיכונית בקרב נשים ערביות ופיתוח תודעה על התשלבות ושותפות בחיי משפחה~ כלכלה ותעסוקה~ הנגשת השכלה שלשונית על תיכונית בקרב נשים וגברים בתוך יריעה של מסלולים : חינוך לקריירה~ התמקצעות ונגישות להשכלה גבוהה ופיתוח מקצועי. עידוד רכישת השכלה גבוהה באמצעות חלוקת מלגות לסטודנטים לפי חוק חלוקת מלגות וקיום פעילות הכוונה לנרשמים ללימודים באוניברסיטאות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך