אתר התורמים של ישראל

אלמשרוע – אמנות~ תרבות וקהילה (ע~ר) – עמותה מספר 580722221

שם העמותה : אלמשרוע – אמנות~ תרבות וקהילה (ע~ר)

מספר העמותה: 580722221

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: השקדים 2, מעלות-תרשיחא

מיקוד: 0

מטרות עמותה: הפקת פרויקטים אמנותיים~ תרבותיים וחברתיים אשר במרכזם עומד האדם.~יצירת מדיומים אמנותיים חדשניים~ חזותיים ותרבותיים~ המתייחסים לאדם כיצור יחודי.~חיפוש מתמיד אחרי ניסוח היסודות בתחומי האמנות~ תרבות וקהילה מתוך הנחה שאין שום יסוד מובן מאליו.~איתור כישרונות אומנותיים בקהילה שיהוו עמוד תווך לפרויקטים נבחרים.~סיוע בהעלאת המודעות האישית והקהילתית במרחב המקומי והעולמי.~הרחבת מעגלי הקהל אשר מאמין שאמנות היא אחת היסודות הכי חשובים של החיים ע~מ להחיות קהילה מושלמת שבה ~כולם אמנים~.~יצירת אקלים אמנותי~ תרבותי ואינטלקטואלי אותנטי.~יצירת אקלים אמנותי~ תרבותי ואינטלקטואלי אותנטי.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך