אתר התורמים של ישראל

אנשים וספורט למען הנוער (ע~ר) – עמותה מספר 580624252

שם העמותה : אנשים וספורט למען הנוער (ע~ר)

מספר העמותה: 580624252

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 345

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 12

איזורי פעילות: מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הכרם 14, בנימינה

מיקוד: 3050000

מטרות עמותה: קידום של חניכים ובני נוער הלומדים בכפרים חינוכיים באזור בנימינה ופרדס חנה כרכור. לסייע לבני הנוער בעלי הישגים חלשים בתחום הלימודי והחברתי. חבירה לגורמים חברתיים וסוציאליים במוסדות אלו מתוך כוונה לאתר את אותם בני נוער הזקוקים לסיוע באופן מיוחד ולבנות עבורם תוכנית לימוד ממוקדת ומתוגברת. להעניק כלים וחינוך לאורח חיים ספורטיבי דרך שילובם של בני נוער אלו באירועים ותחרויות ספורט שידאגו לחזקם~ תהליך שיעניק להם אורח חיים בריא יותר. הקמת מערך חונכים ומורים שילווה באופן צמוד את בני הנוער שישולבו בתוכנית הסיוע. להביא לשיפור הישגיהם הלימודיים ולהכינם בצורה המיטבית לבחינות אותם הם אמורים לערוך (בגרות~ מכינה וכיו~ב). להעניק לבני הנוער תכנית אימון שתסייע להם לסגל אורח חיים בריא ופעילות ספורטיבית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך