אתר התורמים של ישראל

ארגון השוטרים הבין לאומי (סניף ישראל) (ע~ר) – עמותה מספר 580021632

שם העמותה : ארגון השוטרים הבין לאומי (סניף ישראל) (ע~ר)

מספר העמותה: 580021632

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: הכשרה ותעסוקה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 14847105

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 100

כמות עובדים: 8

מספר חברי עמותה: 23964

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58002163

כתובת העמותה: שארית ישראל 37, תל אביב – יפו

מיקוד: 6816522

מטרות עמותה: ליצור ולקיים קשר חברי של שירות תוך ידידות~ בין כל המשרתים במשטרות החברות בארגון הבינלאומי~ וביתר הארגונים הממלכתיים עליהם נמנים או נמנו חברי הארגון. ליזום ולעודד פעילות חברתית~ תרבותית ומקצועית משותפת בקרב חברי הארגון~ לרבות: פגישות~ מסיבות~ סיורים והרצאות לחברי הארגון וילדיהם. בילוי חופשות במשותף וליממודים בצוותא. קידום קשרי התכתבות עם חברים בארץ ובחו~ל. פיתוח חוגים ותחביבים בקרב חברי הארגון~ לימודים וחילופי ידע וניסיון במישור המקצועי לליבון בעיות השירות לציבור~ אכיפת החוק והשלטת סדר. חילופי משלחות בין חברי הסניפים הלאומיים~ חילופי נוער~ שוטרים צעירים~ בנים ובנות של חברי הארגון~ הוצאה לאור של ביטאון המוקדש לנושאים הנזכרים לעיל ולחומר ספרותי אחר~ ארגון מפגשים לאומיים ובינלאומיים~ ארגון השתלמויות מקצועיות לחברי הארגון בארץ ובחו~ל~ להעשרת הידע המקצועי והכללי והעלאת רמת החברים~ פעולות של עזרה הדדדית לחברים~ הן למשרתים והן לגמלאים ולבני משפחותיהם של החברים~ לעשות כל מעשה ופעילות למען רווחת כל חברי איפ~א~ תרומות ותמיכות לחברי איפ~א מסניפים אחרים בעולם. לערוך הסכמים עם גופים כלכליים~ כדי לקדם את רווחתם הכלכלית של חברי הארגון ולנצל את כוח קנייתם המשותף. לארגן פעילויות ספורט בתחומים שונים בקרב חברי הארגון~ ובין השאר לארגן ולקיים תחרויות בין נבחרות הספורט של סניפי הארגון. לפעול על פי נורמות הוגנות ושיוויוניות בין חברי הארגון לבין עצמם~ כמקובל במגזר הציבורי בישראל וכמעוגן בחוק ובפסיקת בתי המשפט.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך