אתר התורמים של ישראל

ארגון יוצאי פרס בירושלים (ע~ר) – עמותה מספר 580091155

שם העמותה : ארגון יוצאי פרס בירושלים (ע~ר)

מספר העמותה: 580091155

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: ארגון יוצאי תפוצה (כולל יוצאי עיר)

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 4230646

סך הוצאות העמותה: 186213

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 8

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: ירושלים

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: ארגון יוצאי פרס בישראל

כתובת העמותה: בכר נסים 46, ירושלים

מיקוד: 9450978

מטרות עמותה: לשמש מסגרת ארגונית לבני העדה הפרסית בישראל. לייצג את העדה בפני מוסדות ממלכתיים~ ציבוריים ואחרים בישראל ומחוצה לה. לקנות בעלות~ חכירה או חזקה בנכסי דלא ניידי הנחוצים להגשמת מטרות העמותה. לקנות בעלות~ חכירה או חזקה בנכסי דניידי זכויות כראוי ובמחוזק הנחוצים להגשמת מטרותיה של העמותה. העמותה רשאית להחזיק בבעלותה נכסים מנכסים שונים לרבות נכסי דלא ניידי מטלטלין~ כספים~ ניירות ערך~ מטבע זר~ וכל נכס בעל ערך. להעלות את רמת ההשכלה של בני העדה הפרסית והכוונת צעירים מבני העדה לחינוך תיכוני~ מקצועי וגבוה באמצעות מתן מלגות ובאמצעי עידוד וסיוע אחרים. לחלק מלגות~ פרסים~ תרומות והלואות מקופת גמ~ח לבני תורה ולבני העדה הפרסית וכן לחלק כספים לצרכי צדקה ופעילות רוחנית של יוצאי העדה. במקרים מיוחדים על פי שיקול ועדת גמ~ח תהא אפשרות לתת הלוואות גמ~ח גם לשאינם מבני העדה הפרסית. היקף הלוואות הגמ~ח לשאינם בני העדה הפרסית לא יעלה על 15% מהיקף פעילות הגמ~ח. העמותה תהא רשאית לתמוך בעמותות שונות המסייעות לנזקקים באופן כללי שביניהם גם נזקקים מבני העדה הפרסית. היקף הסיוע לא יעלה על 10% מכלל פעילות העמותה. לגבות כספים~ לנהל נכסיה~ להשכירם בדירות בלתי מוגנת לתקופה מוגבלת~ לפתוח חשבונות בבנקים לקנות ניירות ערך להוציא כל הוצאה הקשורה במטרות העמותה והחזקת הנכסים ושיבוחם. להקים ולקיים חברה קדישא לבני העדה הפרסית ולנקוט בכל הצעדים הדרושים לרכישת חלקות קרקע בבתי העלמין.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך