אתר התורמים של ישראל

ארגון מאמני אומנויות הלחימה בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580601151

שם העמותה : ארגון מאמני אומנויות הלחימה בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580601151

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אחוזה 88, רעננה

מיקוד: 4325002

מטרות עמותה: קידום ענייניהם המקצועיים ושמירה על זכויותיהם ומעמדם של המאמנים והמדריכים. להוות גורם מקצועי מנחה במדינת ישראל בענפי אומנויות הלחימה השונות ולשמש עבור המוסדות~ הרשויות והגופים השונים המקיימים פעילות בענף אומנויות הלחימה בישראל~ וגורם המאשר את רמותיהם השונות של המאמנים והמדריכים החברים במסגרתו~ ולהנפיק למתאימים אישורים וכרטיסים מתאימים ואף לחדש את תוקפם של אלה. לאגד את כל או רוב העוסקים באמון ובהדרכת אומנויות הלחימה השונות בישראל ולפעול למען רווחתם ושיפור תנאי העסקתם ועבודתם. לנהל בעצמו ו/או באמצעות ו/או בשיתוף ארגוני עובדים מוכרים משא ומתן ולהתקשר בהסכם מטעם רוב או כל העוסקים באמון ובהדרכת אומנויות הלחימה בישראל~ בין אם מאמנים ובין אם מדריכים~ עם כל גוף העוסק בפעילות בענף אומנויות הלחימה לרבות~ אך לא רק קבוצות~ אגודות~ עמותות~ נציגות כלשהי של אלה~ תאגידי ניהול ספורטיביים או נציגות של אלה~ איגודי אומנויות לחימה~ גופים ממשלתיים~ גופים עירוניים~ מוסדות חינוך וכיוצא בזה~ כאשר תנאי ההסכם יחולו על כל המאמנים והמדריכים החברים באיגוד. טיפוח~ קידום וקיום יחסי כבוד בין המאמנים והמדריכים לבין עצמם ובין המאמנים~ והמדריכים~ השופטים והספורטאים בענפי אומנויות הלחימה השונים בישראל. טיפוח~ קידום וקיום קשרי ידידות ויחסי גומלים עם ארגונים ומוסדות של מאמני ומדריכי אומנויות הלחימה בחו~ל. קידום הידע והרמה המקצועית של המאמנים והמדריכים ע~י קיום קורסים מקצועיים לשיפור הידע המעשי והתיאורטי של מאמני ומדריכי אומנויות הלחימה בישראל ו/או לצורך הכשרתם המקצועית~ לרבות ע~י הקמת מוסד חינוכי כדין או השתלבות במוסד חינוכי קיים עפ~י כל דין. יזום ועריכת סדנאות~ מחנות אמונים~ השתלמויות ושיתופי פעולה עם בתי ספר למאמנים ומדריכים בישראל ומחוצה לה. הטמעת כללי אתיקה להתנהגות של המאמנים בענפי אומנויות הלחימה ולפעול להכללתו כנספח וחלק מתקנון האיגוד וכחלק בלתי נפרד מתקנוני ארגונים~ גופים ורשויות המקיימים פעילות בענפי אומניות הלחימה השונים. יצירה ואחזקת תשתית ארגונית שתתמוך במטרות הנ~ל של האיגוד. יצירת מעמד לאיגוד של נציגות מוסמכת ומוסכמת של כל מאמני ומדריכי אומנויות הלחימה בישראל בפני מוסדות וארגוני ספורט לאומיים ובינלאומיים בישראל ובחו~ל. פיתוח וקידום הענפים של אומנויות הלחימה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך