אתר התורמים של ישראל

ארגון רופאים לתזונה (ע~ר) – עמותה מספר 580700268

שם העמותה : ארגון רופאים לתזונה (ע~ר)

מספר העמותה: 580700268

שם העמותה באנגלית: PHYSICIANS ASSOCIATION FOR NUTRITION (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – בריאות והצלת חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 323815

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 13

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: זכות משה 7, תל אביב

מיקוד: 6970726

מטרות עמותה: ארגון רופאים לתזונה יפעל לקידום תזונה בריאה מבוססת ראיות.
בכלל זה~ ובין היתר:
ארגון רופאים לתזונה יפעל להעלאת מודעות לתזונה בריאה~ אשר מבוססת על מחקר מדעי~ ככלי לקידום חיים בריאים~ למניעת מחלות ולטיפול בהן. ~
ארגון רופאים לתזונה יפעל ליישום הידע בנוגע לתזונה בריאה~ מבוססת ראיות~ בין היתר באמצעות הפצת המידע ועידוד כלי מדיניות אפקטיביים ליישומו.
ארגון רופאים לתזונה יעודד מחקר ולמידה של התזונה הבריאה~ ירכז~ ינגיש ויפיץ מידע בנושא באמצעים שונים~ ויפעל להפצת תוצאותיהם של מחקרים וליישומן.
~ארגון רופאים לתזונה יכוון את פעילותו~ בין היתר~ כלפי אנשי מקצועות הרפואה~ כגון רופאים~ דיאטנים ואחיות. בכלל זאת~ גם סטודנטים בחוגים אלו.
ארגון רופאים לתזונה יפעל לקידום שיתוף פעולה בינלאומי בנושאים אלו~ וישאף להיות חלק מרשת בינלאומית של ארגונים העוסקים בכך.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך