אתר התורמים של ישראל

ארטיק – מרכז לקידום תרבות ואמנות (ע~ר) – עמותה מספר 580648053

שם העמותה : ארטיק – מרכז לקידום תרבות ואמנות (ע~ר)

מספר העמותה: 580648053

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ירושלים 40א, בת ים

מיקוד: 0

מטרות עמותה: קידום ועידוד אמנויות הבמה בכלל ואמנות התיאטרון~ בפרט~ על כל היבטיה. להנחיל~ ללמד ולתרגל ילדים~ בני נוער וצעירים אמנויות הבמה באמצעות שיעורים ותרגולים באמנויות הבמה. להעניק משקל מיוחד למימוש מטרות העמותה בקרב קבוצות אוכלוסייה (מגזרים) ובקרב קבוצות גיל שאינם מזוהים עם צריכת אמנויות הבמה. להפיק ולהעלות מופעי אמנויות הבמה~ לשווקם ולהביאם לידיעת כלל הציבור על מנת להנחיל לציבור הרחב את אמנויות הבמה. לקדם ולעודד את איסוף~ הצגת ושימור אמנויות הבמה באמצעות ייצור גוף הידע הדרוש להנחלת אמנויות הבמה~ בטקסטים~ מחזות~ ספרי לימוד~ קלטות או כל אמצעי אחר~ ובכל דרך אחרת של מחזות~ שיעורי דרמה וכל ידע אחר ובכלל כך~ לייסד ספריה~ ארכיון והוצאה לאור במסגרת העמותה. לשמר ולקדם את אמנויות הבמה~ באמצעות קבלה של סיוע ותמיכה~ והענקה של סיוע ותמיכה~ מבחינה ציבורית~ מבחינה כספית~ מבחינה אומנותית ובכל דרך עליה יוחלט במוסדות העמותה. בכלל כך~ לאסוף~ להתרים ולקבל כספים ממקורות שונים~ פרטיים או ציבוריים לצורך קידום וביצוע מטרות העמותה. ליזום~ לטפח ולעודד פעולות הקשורות באומנויות הבמה ובמופעים שונים בתחום האמנות~ על מנת לעודד את השתתפות הקהל בפסטיבלים~ בארועים ובמופעים שיערכו מטעם העמותה~ או בעידודה~ הישיר או העקיף. להעניק מענקים~ מלגות ופרסים לשם קידום מטרות העמותה וכן לשם טיפוח ועידוד ההשכלה~ התרבות והיצירה הרוחנית והאומנותית על כל ענפיה. להקים ולקדם קרנות~ איגודים או מוסדות מאוגדים בעלי מטרות דומות~ בשלמות או במקצת למטרות העמותה~ לתווך ולהשתתף בגופים כאלה וכן לשתף עמם פעולה. בכלל כך~ לייסד קרנות ותאגידים שונים לשם הגשמת מטרות העמותה~ או מטרות דומות~ החזקתם וניהולם וכן~ לשתף פעולה עם מוסדות תרבות~ אומנות וחינוך שונים בארץ ובעולם. להעסיק ולעודד העסקה של אמנים~ סופרים~ מחזאים~ במאים~ מפיקים~ שחקנים~ זמרים~ רקדנים~ להטוטנים~ יוצרי תפאורות~ תאורנים~ אנשי קול~ עובדי במה וכל בעל מקצוע שיש לו קשר~ ישיר או עקיף לאמנויות הבמה~ לצורך ביצוע מטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך