אתר התורמים של ישראל

א.ס.ע.א.ת – ארגון הסיעוד העולמי באנגיואדמה תורשתית (ע~ר) – עמותה מספר 580668143

שם העמותה : א.ס.ע.א.ת – ארגון הסיעוד העולמי באנגיואדמה תורשתית (ע~ר)

מספר העמותה: 580668143

שם העמותה באנגלית: I.H.N.O – INTERNATIONAL HAE NURSING ORGANIZATION (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – בריאות והצלת חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הרי גולן 1/11, אשדוד

מיקוד: 0

מטרות עמותה: העמותה שמה לה למטרה לקדם את איכות הטיפול ולהגיע למצוינות בטיפול הסיעודי במחלה תוך מיקוד במטופלים ובבני משפחותיהם~ כל זאת תוך קווים מנחים כלל עולמיים לשם יצירת איזון בין שינויים טכנולוגיים~ צרכים חברתיים ועלויות כלכליות. השגת המטרה תתאפשר ע"י שיתוף פעולה בין גורמים שונים במערכות הבריאות ברחבי העולם~ במגמה להצעיד את הטיפול הסיעודי בחולי HAE קדימה ולשמר את בריאותם ומעמדם החברתי והכלכלי.
~העמותה רואה את: המטופלים ובני משפחותיהם במוקד העשייה בתוך המערכת האמבולטורית ומחוצה לה. רווחת החולה כערך יסודי וערכי עליו מושתת העשייה המקצועית על גווניה השונים~ במצבי חולי ובריאות. מאמינה כי זכות של המטופל~ משפחתו ואחרים משמעותיים בחייו~ לקבל טיפול ושירות איכותיים העומדים באמות מידה של שמירת כבוד האדם וזכויות החולה~ על פי הקוד האתי המקצועי. ~העמותה מחויבת לקידום בריאותו של הלקוח~ להשגת רווחה פיזית ונפשית. העמותה מהווה חוד חנית ומרכז חיקוי לידע~ לראשוניות ופעילות מקצועית~ לאנשי בריאות ולארגונים אחרים. העמותה שותפה~ מובילה~ מכוונת ופועלת להשגת הבריאות המיטבית של החולים~ תוך פיתוח כלים~ תהליכים~ מוקדי עשייה חדשים ותפקידים לקידום הפעילות המקצועית~ בתאום עם מערכות טיפוליות אחרות~ ובתגובה לשינויים חברתיים וסביבתיים. ~העמותה מאמינה באוטונומיה מקצועית~ למידה המשכית ומצוינות אישית~ בצד עבודה עפ"י כללים של אתיקה מקצועית וקידום תהליכי מחקר~ כערובה לעשייה סיעודית איכותית בתחום. מאמינה בפיתוח וטיפוח המשאב האנושי~ לחיזוק תחושת שביעות רצונו ושייכותו לארגון העולמי בכלל ולמקצוע הסיעוד בפרט. ~ייזום וביצוע פעילות במסגרת פורום ארצי ועולמי של אחיות אנגיואדמה~ המטפל בסוגיות הסיעוד הייחודיות. ייזום סדנאות~ ימי עיון וכנסים להעשרת הידע ולעדכון בחידושים בשיטות עבודת באנגיואדמה. קשר רציף עם הקהילה – אחיות~ רופאים~ מטופלים להגברת המודעות לאנגיואדמה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מחקרים רבים מצביעים על כך כי תרומה לעמותה יכולה להשפיע חיובית על מצב הרוח של המתנדב או התורם. כאשר אדם בוחר לתרום לעמותה, הוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב ושימושי לקהילה ולעולם בכלל. נמצא כי גם תרומה כספית לעמותה יכולה לסייע לחיזוק הערך העצמי והתחושה החיובית, אבל גם אם אדם בוחר לתרום מזמנו ובא להתנדב לעמותה – בשני המקרים הוא חש את ההשפעה החיובית של מעשיו על החיים של אנשים אחרים, מה שגורם לו להרגשת מסוגלות גבוהה יותר ותחושה של משמעות בחיים. זאת עשויה להשפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי של התורם, וכך יכולה לשפר את מצב הרוח שלו. כמו כן, כשהתורם רואה את ההשפעה של התרומה שלו על המטרות של העמותה, זאת עשויה להגביר את התחושה של שייכות ושוויון בקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך