אתר התורמים של ישראל

בונה ירושלים (ע~ר) – עמותה מספר 580628162

שם העמותה : בונה ירושלים (ע~ר)

מספר העמותה: 580628162

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2020

מחזור כספי (הכנסות): 40664

סך הוצאות העמותה: 42680

כמות מתנדבים: 7

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: ירושלים

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: קוברסקי חיים 7, ירושלים

מיקוד: 9392005

מטרות עמותה: חינוך~ תרבות~ תיירות ורווחה: קידום פעילות חינוכית ותרבותית בענין ערכי הציונות~ הפתוחה לכלל הציבור. ארגון ומתן/הפעלת שיעורים/חוגים/שיעורי עזר/מועדוניות למבוגרים וילדים באזור ירושלים. פעולות לקידום הסובלנות והבנה בין דתית (מוסלמים/יהודים/נוצרים וכו') ומגזרים שונים ביהדות. ארגון סדנאות~ כנסים אירועי תרבות לחיזוק יישובה ופיתוחה של ירושלים. הרחבה~ פיתוח ותמיכה של פעילות רווחה ופעילות קהילתית בשכונת נוף ציון~ ירושלים. פיתוח אתרי תיירות ותרבות בעיר ירושלים בכלל ומזרח ירושלים ובשכונת נוף ציון בפרט. דיור וסביבה: עידוד בנייה ומגורים למעוטי יכולת במזרח ירושלים ופעולות בכל הקשור לתכנון ובנייה במזרח ירושלים באמצעות פניה למקבלי ההחלטות~ בעירייה~ בממשלה ובכנסת ו/או לגורמים המוסמכים על פי דין~ לצורך אכיפת החוק במזרח ירושלים~ באופן שימנע ו/או יקטין משמעותית השתלטות ופלישה של גורמים עבריינים לקרקעות שטרם נעשתה בניה עליהן וכן למנוע אפליה בה יהודים אינם מקבים היתרי בניה ו/או תכניות בנין עיר המוגשות על ידם במזרח העיר~ אינן מקודמות. פיתוח שטחים ציבוריים בשכונת נוף ציון לרווחת תושביה. פעילות למול הגופים השלטוניים בכדי לגרום להגברת האכיפה בקשר לפעילויות בלתי חוקיות ובכלל זה עבירות בנייה במזרח ירושלים. פעילות למול מערכות השלטון והרשויות השונות במדינה בכדי להביא אותם לעשות את המוטל עליהן – לפעול בהתאם לחוק והדין ולאור עקרונות היסוד הציוניים של מדינת ישראל ולממשם להלכה ולמעשה~ לשמירה על אדמות ונכסי הטבע של המדינה בירושלים ולמניעת השתלטות גורמים זרים על משאבים אלו. ביטחון: הגברת הביטחון בירושלים בכלל ובמזרח ירושלים ובשכונת נוף ציון בפרט. גיבוש מדיניות ואסטרטגיה להחלת ריבונות מלאה בכל חלקי העיר ירושלים ובדגש על מגוון המגזרים החיים בה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך