אתר התורמים של ישראל

בית חב~ד נס הרים (ע~ר) – עמותה מספר 580763142

שם העמותה : בית חב~ד נס הרים (ע~ר)

מספר העמותה: 580763142

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ארגון דת יהודי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: כליל החורש 86, נס הרים

מיקוד: 9988500

מטרות עמותה: להוציא אל הפועל ולהפיץ את רעיונותיה של חסידות חב~ד~ על פי משנת והוראות אדמו~רי חב~ד בכלל~ וכ~ק אדמו~ר מליובאוויטש נשיא דורנו (להלן: ~הרבי~) בפרט (להלן: ~משנת חב~ד~ לפעול להעמקת לימוד תורת חסידות חב~ד~ תורת ישראל בכלל~ ערכיה ומצוותיה והנחלתן לכלל הציבור~ כולל ילדים ובני נוער ולקיים למענם מסגרות לימוד רגילות ומשלימות~ לרבות מועדונים~ קייטנות ומפעלי קיץ לסוגיהם לסייע לציבור לקיים את מצוות התורה ומנהגי החסידות~ לפעול לקירוב הלבבות לאחדות העם~ לרווחת הציבור~ שלומו ובטחונו~ ~לקליטה רוחנית של עולים חדשים. לסייע ולעודד את הנזקקים למיניהם ובכלל זאת: חולים~ קשישים~ עולים חדשים~ המשפחות השכולות~ נפגעי הטרור וכל הזקוק לעזרה ועידוד. ~להפעיל למענם מפעלי עזרה וחסד ובכלל זאת מתן גמילות חסדים. לפעול כאמור גם לשיקומם של אסירים ובני משפחותיהם~ לרבות הפעלת מסגרת לימודים תורניים. ~לפעול לעידוד ההתנדבות בעם~ לתמוך ולעודד את מי שעושים למען הציבור~ בטחונו ורווחתו. לקיים עם כל הנ"ל פעילות הווי יהודי. ~לפעול להנחלת ערכי היהדות בדבר שלמות התורה~ העם והארץ. להפיץ את ערכי המוסר והצדק. על פי תורת ישראל~ לרבות 7 מצוות בני נח. ולהכין את העם לקבלת פני משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלמה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך