אתר התורמים של ישראל

בית חב~ד שדה עוזיהו (ע~ר) – עמותה מספר 580762334

שם העמותה : בית חב~ד שדה עוזיהו (ע~ר)

מספר העמותה: 580762334

שם העמותה באנגלית: CHABAD HOUSE SDE UZIAHU (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שדרות ירושלים 35/5, קרית מלאכי

מיקוד: 0

מטרות עמותה: להוציא אל הפועל ולהפיץ את רעיונותיה של חסידות חב~ד~ על פי משנת והוראות אדמור~י חב~ד בכלל~ וכ~ק אדמו~ר מליובאוויטש נשיא דורנו (להלן: ~הרבי~) בפרט (להלן : משנת חב~ד. ~לפעול להעמקת לימוד תורת חסידות חב~ד~ תורת ישראל בכלל~ ערכיה ומצוותיה והנחלתן לכלל הציבור~ כולל ילדים ובני נוער ולקיים למענם מסגרות לימוד רגילות ומשלימות~ לרבות מועדונים~ קייטנות ומפעלי קיץ לסוגיהם. ~לסייע לציבור לקיים את מצוות התורה ומנהגי החסידות~ לפעול לקירוב הלבבות~ לאחדות העם~ לרווחת הציבור~ שלומו ובטחונו ~לקליטה רוחנית של עולים חדשים. ~לסייע ולעודד את הנזקקים למיניהם ובכלל זאת. חולים~ קשישים~ עולים חדשים~ המשפחות השכולות~ נפגעי הטרור וכל הזקוק לעזרה ועידוד. ~להפעיל למענם מפעלי עזרה וחסד ובכלל זאת מתן גמילות חסדים. לפעול כאמור גם לשיקומם של אסירים ובני משפחותיהם~ לרבות הפעלת מסגרת לימודים תורניים. ~לפעול לעידוד ההתנדבות בעם~ לתמוך ולעודד את מי שעושים למען הציבור~ בטחונו ורווחתו~ לקיים עם כל הנ"ל פעילות הווי יהודי. ~לפעול להנחלת ערכי היהדות בדבר שלמות התורה~ העם והארץ~ להפיץ את ערכי המוסר והצדק~ על פי תורת ישראל~ לרבות 7 מצוות בני נח~ ולהכין את העם לקבלת פני משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלמה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך