אתר התורמים של ישראל

בית כנסת אור השושנה בית – אל (ע~ר) – עמותה מספר 580578961

שם העמותה : בית כנסת אור השושנה בית – אל (ע~ר)

מספר העמותה: 580578961

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אמנון ותמר 8/4, שושנת העמקים

מיקוד: 42984

מטרות עמותה: אחזקה ופעילות שותפת של בית הכנסת בית-אל שושנת העמקים על כל ענפיו (ניקיון~ סידור~ תיקון~ שיפוץ~ שינוי~ ספרים~ סידורי תפילה~ ספרי לימוד גמרא וכדומה~ פרדס התורה כולה). פעילות יומיומית שותפת של בית הכנסת ~בית-אל~ שושנת העמקים~ תפילות~ שבתות~ סעודות שלישיות בשבת~ חגים. שמיור הפעילות התורנית הקיימת לכל הגילאים (בוגרים~ נשים~ נוער וילדים). כולל לימוד לאברכים בכל ימי השבוע. מרכז קהילתי~ נותן מענה לכל צורכי הקהילה (תמיכה~ עזרה) אם לשמחות ואם לאבלים. חוגי בית עם רבנים/ות~ שיעורי תורה~ הפרשת חלה. חוגי תהילים לילדים. חלוקת מלגות לאברכים נצרכים. זיכוי הפצת תורה והרחבת הפעילות התורנית ברבים. עריכת אירועים ושמחות למשפחות נצרכות ובכלל. הסעות וטיולים לירושלים~ לרבנים ולקברי צדיקים. חלוקת סלי מזון לנצרכים. בדיקה ותיקון מזוזות~ תפילין~ הכנסת ספרי תורה. מענה לקהילה ולציבור בכל נושא הדת. הקמת מקווה נשים וגברים. גני ילדים דתיים. קיום אירועי צדקה ו/או תמיכה לאוכלוסיות נצרכות~ לבתי חולים~ נוער בסיכון. הנצחת יקיריכם בבית. עזרה יזומה למשפחות נצרכות- בבית~ בלימודים~ בעבודה. לעשות שמח וטוב בלב ומחוצה לו ולקרב/להביא את הגאולה .

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך