אתר התורמים של ישראל

בית כנסת בית מנחם נרקיסים ראשון לציון (ע~ר) – עמותה מספר 580756542

שם העמותה : בית כנסת בית מנחם נרקיסים ראשון לציון (ע~ר)

מספר העמותה: 580756542

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: בתי כנסת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: השופטים 5, ראשון לציון

מיקוד: 7560405

מטרות עמותה: הקמת בית כנסת ואחזקתו בשכונת נרקיסים בעיר ראשון לציון והקמת מרכז קהילתי.~לפעול להעמקת הזהות היהודית על פי תורת החסידות.
~פעילות קהילתית לרבות שיעורי תורה.
~פעילות חברה ותרבות~ הפצת תרבות יהודית לקהל הרחב~ קיום פעילות ומפגשים לקירוב לבבות.
~פעילות חינוכית ופעילות ילדים ונוער לרבות הקמת מוסדות חינוך – מסגרות משלימות – מועדון נוער וילדים בשבתות אחה~צ וכדו'~ מוסדות חינוך קבועים לילדים ולנוער – הקמת גן ילדים ובית ספר ~בהמשך עם התיישבות השכונה והתפתחות העמותה ייתכנו מוסדות חינוך נוספים לנוער וכדו'~ קיים מכלול של פעילות חינוכית שאינה קשורה דווקא למסגרת חינוכית קבועה או משלימה כמוסדות חינוך או מועדון ילדים וכדו'~ פעילות חינוכית פתוחה שאינה פורמלית ושאינה מחייבת ו/או קשורה דווקא למועדון ילדים בו חברים ילדים מסויימים כגון תהלוכת ל~ג בעומר
~כללית לילדי השכונה~ מסיבות חנוכה ופורים~ ארגון אמירת תהילים ספונטני לפני התפילה~ פעילות חד פעמית של אבות ובנים לקהל הרחב וכדו'.



~תמיכה כלכלית וחברתית באוכלוסייה נזקקת.


~עידוד התנדבות בקהילה.
~להקים ולנהל כולל אברכים ולתת מילגות לאברכי הכולל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מחקרים רבים מצביעים על כך כי תרומה לעמותה יכולה להשפיע חיובית על מצב הרוח של המתנדב או התורם. כאשר אדם בוחר לתרום לעמותה, הוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב ושימושי לקהילה ולעולם בכלל. נמצא כי גם תרומה כספית לעמותה יכולה לסייע לחיזוק הערך העצמי והתחושה החיובית, אבל גם אם אדם בוחר לתרום מזמנו ובא להתנדב לעמותה – בשני המקרים הוא חש את ההשפעה החיובית של מעשיו על החיים של אנשים אחרים, מה שגורם לו להרגשת מסוגלות גבוהה יותר ותחושה של משמעות בחיים. זאת עשויה להשפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי של התורם, וכך יכולה לשפר את מצב הרוח שלו. כמו כן, כשהתורם רואה את ההשפעה של התרומה שלו על המטרות של העמותה, זאת עשויה להגביר את התחושה של שייכות ושוויון בקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך