אתר התורמים של ישראל

בית כנסת עידן לעולי טוניס העמותה נמחקה (ע~ר) – עמותה מספר 580062388

שם העמותה : בית כנסת עידן לעולי טוניס העמותה נמחקה (ע~ר)

מספר העמותה: 580062388

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: בתי כנסת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הגליל 137, חיפה

מיקוד: 3268337

מטרות עמותה: ~שימור מסרת יהדות טוניס~ מנהגיה והליכותיה~ כפי שהיו מאז ומעולם. הפעלת בית הכנסת העתיק ברחוב סמטת הכנסיות 14 חיפה. במסגרת הפעילות יתקיימו מנייני תפילה ושעורי תורה. פעילויות חינוכיות וחברתיות כולל עזרה לנזקקים. הקמת בית מדרש לאברכים מצוינים. בית הכנסת יהווה מוקד לחיזוק ההתיישבות היהודית בעיר התחתית בחיפה. בית הכנסת יהווה מוקד פעילויות בעלות אוריינטציה סולידרית~ עם אנשים המשתייכים לדתות שונות. העמותה תוכל לבצע פעילות בעלת אופי כלכלי הנושא רווחים אשר כולם יהיו קודש למען המטרות דלעיל~ ובמידת הצורך יפתח תיק במס הכנסה. כל חברי העמותה יבצעו את תפקידם בהתנדבות מלאה ללא קבלת שכר.~

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך