אתר התורמים של ישראל

בית לייוויק – אגודת סופרי ועתונאי יידיש בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580044725

שם העמותה : בית לייוויק – אגודת סופרי ועתונאי יידיש בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580044725

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2020

מחזור כספי (הכנסות): 355549

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 40

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 21

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: סופרי ועתונאי האידיש בישראל

כתובת העמותה: הוז דב 30, תל אביב – יפו

מיקוד: 6341623

מטרות עמותה: להפיץ את תרבות היידיש בקרב הציבור הרחב~ לקדם ולהגן על הצרכים התרבותיים~ הכלכליים והחברתיים של חברי האגודה על ידי טיפוח~ יסוד והחזקת מוסדות תרבות בשפת יידיש כגון: ספריות~ אולמי קריאה ועיון~ מועדונים~ אולמות לאסיפות~ סידור הרצאות והקראות~ קורסים~ מקהלות~ תזמורות~ הצגות והוצאה לאור של ספרים~ כתבי עת~ עיתונים~ ביוליטינים~ רכישת קרקעות ובניינים לצרכי שיכון ומעונות לצרכים מקצועיים~ תרבותיים~ כלכליים וחברתיים; מתן הלוואות בלי ריבית והמצאת אמצעים מכל סוג אחר לקידום הצרכים המקצועיים~ התרבותיים והכלכליים של חברי האגודה. להנציח על ידי הקמת מוסדות תרבות וצדקה זכרם של הסופרים והעיתונאים היהודים שנפטרו בארץ ובחו~ל. לפעול בקרב הציבור בישראל ובעולם היהודי לשם הפצת תרבות היידיש וספרותה~ ליזום פעולות בקרב הציבור ובמיוחד הדור הצעיר להכרת שפת יידיש ומורשתה~ לערוך אירועים תרבותיים וחינוכיים לרווחת כל הציבור.לפעול בקרב הציבור היהודי בישראל ובעולם לשם הנצחת זכר שואת יהודי אירופה והתרבות היהודית שנכחדה בשואה~ על-ידי הוצאת ספרים~ עריכת אירועים וסיוע למיזמים של הנצחה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך