אתר התורמים של ישראל

בית ספר למוסיקה – א. כליפא (ע~ר) – עמותה מספר 580756948

שם העמותה : בית ספר למוסיקה – א. כליפא (ע~ר)

מספר העמותה: 580756948

שם העמותה באנגלית: BAIT SEFER LEMUSIKA – E.KALIFA (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: מוסיקה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שושנה 17, ירושלים

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לימוד והנגשת המוזיקה ואמנויות הבמה~ תוך טיפוח ההוראה~ הביצוע~ היצירה והמחקר לקהל מגוון לרבות הפריפריה והגיל השלישי. ~קיום פעילות של השכלה גבוהה בתחומי המוזיקה~ טיפוח ההוראה הביצוע היצירה והמחקר באומניות אלה.~קידום רעיונות חדשים והגברת הביקוש למוזיקה עכשווית.~הקמת מקהלת בנות ונשים תוך יצירת הרמוניות ועבודה על פיתוח קול. ~פיתוח מסגרת תרבותית בציבור הדתי ע~י יזום פרויקטים חברתיים בתחום המוזיקה לצמצום הפערים.
~עבודה עם נוער מתקשה ונוער בסיכון יצירת מרחב המאפשר להישמע~ להראות~ להשתלב בחיים נורמטיביים באמצעות הבמה והמוסיקה ככלי לביטוי עצמי~ ביטחון~ השתלבות בחברה~ הבנת האחר~ ראיית הצד השני~ הקשבה~ עבודה בקבוצות הבמה והמוזיקה ולספק להם תעסוקה בשעות אחה~צ.~תרפיה במוזיקה.~קידום המורשת וערכי היהדות ע~י תכנים מוזיקליים ומפגשים מגשרים בין תרבויות~ לרבות בפריפריה ולגיל השלישי.~הגברת מעורבותם של סטודנטים הלומדים בבית הספר ובוגריו בתעשייה המוזיקלית בישראל~ קידומם ומתן תמיכה מקצועית ושילובם בשוק העבודה.~פיתוח היכולת היצירתית בתחומי הביצוע~ ההלחנה~ העיבוד~ האילתור~ הניצוח~ ההקלטה וההפקה המוזיקלית~ והוצאת דיסקים מקוריים~ כתיבה~ בימוי~ פיתוח קול~ פרפורמנס~ עיצוב תלבושות~ תאורה~ סאונד ועוד.~הפקה וקיום של קונצרטים~ מופעים~ הופעות~ סדנאות~ הרצאות~ טקסים~ הרצאות וסמינרים~ הכשרות מקצועיות ואירועים מוזיקליים ואומנותיים אחרים.~הנגשת~ חינוך לתרבות~ שילובו בשוק העבודה בתחומי המוזיקה והבמה.~צמצום הפערים למגדר הנשי~ פיתוח המרחב המוזיקלי הנשי~ הוצאה והנגשה של הכח הנשי היוצר אל קדמת הבמה והבאת בשורה וחזון לנשים דתיות יוצרות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מחקרים רבים מצביעים על כך כי תרומה לעמותה יכולה להשפיע חיובית על מצב הרוח של המתנדב או התורם. כאשר אדם בוחר לתרום לעמותה, הוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב ושימושי לקהילה ולעולם בכלל. נמצא כי גם תרומה כספית לעמותה יכולה לסייע לחיזוק הערך העצמי והתחושה החיובית, אבל גם אם אדם בוחר לתרום מזמנו ובא להתנדב לעמותה – בשני המקרים הוא חש את ההשפעה החיובית של מעשיו על החיים של אנשים אחרים, מה שגורם לו להרגשת מסוגלות גבוהה יותר ותחושה של משמעות בחיים. זאת עשויה להשפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי של התורם, וכך יכולה לשפר את מצב הרוח שלו. כמו כן, כשהתורם רואה את ההשפעה של התרומה שלו על המטרות של העמותה, זאת עשויה להגביר את התחושה של שייכות ושוויון בקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך