אתר התורמים של ישראל

במעלה הלבונה (ע~ר) – עמותה מספר 580705226

שם העמותה : במעלה הלבונה (ע~ר)

מספר העמותה: 580705226

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 53906

סך הוצאות העמותה: 53305

כמות מתנדבים: 15

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: יהודה ושומרון

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הקטורת 1, מעלה לבונה

מיקוד: 4482500

מטרות עמותה: גמילות חסדים עזרה ותמיכה לנזקקים ולשכבות הנצרכות במעלה לבונה וברחבי הארץ~קידום התחום התורני – הפעלת שיעורי תורה~ תפילות ובתי כנסת במעלה לבונה וברחבי יהודה ושומרון~קידום והפעלת פעילויות חינוכיות פורמליות ובלתי פורמאליות לכלל הגילאים במעלה לבונה ובסביבתה~קידום תכנון וסיוע בפעולות התיישבות חקלאות תיירות וגאולת הארץ. ~פיתוח ההתיישבות ברחבי יהודה ושומרון – סיוע בתכנון ~ בניה~ הקמה ותפעול של שטחים ציבוריים ~ שטחי חקלאות~ מבני דת וציבור~ פארקים ~ כבישים ושטחים ציבוריים בהתיישבות ובישובים ביהודה ושומרון.~סיוע בהקמה ותפעול מערכות ביטחון וחירום בישובים ביהודה ושומרון לצורך קידום הביטחון בהתיישבות

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך