אתר התורמים של ישראל

ברית חיילי הארגון הצבאי הלאומי בארץ ישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580054088

שם העמותה : ברית חיילי הארגון הצבאי הלאומי בארץ ישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580054088

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מורשת או הנצחה

סיווג משני של העמותה: אחר – מורשת והנצחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 903858

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 2

מספר חברי עמותה: 150

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: ברית חיילי ארגון הצבאי הלאומי.

כתובת העמותה: המלך ג'ורג' 38, תל אביב – יפו

מיקוד: 6329802

מטרות עמותה: לארגן את כל חברי הארגון הצבאי הלאומי לשעבר במסגרת חברתית בלתי מפלגתית. לכנס~ לחקור~ לעודד~ לעסוק~ לממן~ להפיץת~ לפתח~ לפרסם ולקדם בכל דרך שהיא~ בין בארץ ובין בחוץ לארץ~ כתבים מחקרים~ עדויות~ כל חומר ספרותי ~ ספרים~ כתבי עת הקשורים בארגון הצבאי הלאומי~ מלחמתו~ פעולותיו ומורשתו ולהנחיל את לקחם להמוני עם ישראל בארץ ובתפוצות. ליזום~ לעזור~ להקים~ לייסד~ להחזיק~ לארגן ולנהל אתרי הנצחה~ אנדרטאות~ קברים~ בתי סוהר~ מחנות מעצר~ מוזיאונים~ מבנים~ בנינים~ לוחותזכרון~ מילגות ומעשי הנצחה אחרים הקשורים למלחמתו ופועליו של הארגון הצבאי הלאומי~ לוחמיו וחלליו. לערוך כנסים~ אזכרות~ התייחדויות~ חוגים~ מועדונים~ ספריות~ הרצאות וסמנריונים על נושאים הקשורים עם שמו~ מורשתו ופועליו של הארגון הצבאי הלאומי וכן פעולות בתקומת ישראל. לסיי ע~י מימון~ טיפול~ שיפוץ החזקה וקידום בכל דרך שהיא עבודות הנדסה בנאיות וכן פעולות ומעשים מכל סוג ומין שהם הקשורים עם פעולותיו~ לוחמיו וחלליו של הארגון הצבאי הלאומי. לשמש כגורם חברתי~ תרבותי~ התנדבותי וכמקום הוועדות של חברי האגודה והמשפחות של לוחמי וחללי הארגון הצבאי הלאומי. לדאוג להבטחת זכויותיהם של לוחמי וחללי הארגון הצבאי הלאומי . ליזום מקורות של עזרה הדדית~ קופת גמ~ח למתן הלוואות ללא רבית לחברים~ לייסד ולנהל שירותים ומפעלים ומוסדות סוציאליים וחברתיים. לרכוש~ לחכור לקבל חזקה או להחליף כל נכסי דניידי ונכסי דלא ניידי וכן לבצע בהם את אותן פעולות אשר ישמשו את מטרות האגודה. להתקשר בחוזים ולהכנס בהסכמים עם ממשלת ישראל~ רשויות~ גופים ורשויות משפטיות מכל מין וסוג שהם~ בין ציבורייים ובין פרטיים לשם הקמה~ אחזקה~ נהול עבודות הנדסה בנאיות לכל סוגיהן של אתרי הנצחה~ מקומות היסטוריים~ בתי סוהר~ מחנות מעצר ומקומות מתאימים אחרים. לקבל תרומות~ מתנות~ הקדשים וירושומ~ הן בכסף והן בצורת נכסים נידים או נכסים לא נידים~ ממוסדות ואישים פרטיים וצבוריים או בכל צורה אחרת לצורך מטרות העמותה~ בתנאים והתחייבויות שהעמותה תמצא לנכון לקבלן. לפנות אל צבור וכל פרט אל מוסדות הממשלה~ מוסדות לאומיים וצברוריים על ידי כנוס אסיפות פומביות או בדרך אחרת למען כל מטרה~ כולל קבלת תרומות לצרכי העמותה או לצרכי קרנות מיוחדות שלה. להקים ולקדם בישראל או בחוץ לארץ מפעלים~ קרנות~ תאגידים או מוסדות בעלי מטרות דומות למטרות העמותה~ לתמוך ולהשתתף בגופים כאלה ולשתף עמם פעולה. העמותה רשאית להסתנף בכל ארגון חיילים משוחררים או לוחמי חופש~ ארצי או בין ארצי או בינלאומי~ להשתתף במוסדותיהם ולשגר נציגיה ובאי כוחה. לעשות כל מעשה או פעולה אחרת שתדרש הקשורה עם מטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך