אתר התורמים של ישראל

ברית ערבית (ע~ר) – עמותה מספר 580672608

שם העמותה : ברית ערבית (ע~ר)

מספר העמותה: 580672608

שם העמותה באנגלית: BRET ARAVET (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 88870

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 20

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 5

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ואדי- אספא 1, סח'נין

מיקוד: 3081000

מטרות עמותה: עידוד השתלבות מקיפה של החברה הערבית המוסלמית בחברה הישראלית ופעילות להכרה רשמית של הממסד הממלכתי והפוליטי בחברה כייחודית ועצמאית.
~עידוד הנוער הערבי המוסלמי לגיוס לצה~ל ולשירות לאומי באמצעות קיום סדנאות חשיפה והכנה לצה~ל בקרב הנוער ושילוב בחברה הישראלית על ידי פעילויות חברתיות~ חינוכיות~ תרבותיות והעצמת הידע בהיסטוריה של מדינת ישראל.
~הקמה והפעלה של קבוצות ~אזרחות טובה~ בקרב הנוער בישובים הערבים לעידוד גיוס והתנדבות למען החברה- מדינה.~סיוע לחיילים וקידום חיילים ערבים מוסלמים משוחררים בתעסוקה~ השכלה גבוהה וחלוקת מלגות~ העצמה כלכלית ומקצועית.~קירוב לבבות ושיח בין דתי. קידום תיירות ישראלית~ דיפלומטיה ציבורית והסברה בארץ ובחו~ל. תמיכה במיעוטי יכולת.~לקיים~ לנהל~ לקדם~ לטפח ולעודד לימודי אקדמיה בקרב החיילים הערבים המשוחררים מהעדה הערבית המוסלמית הלא בדואית.~חיזוק הקשר~ הזיקה ותחושת השייכות של החברה הערבית המוסלמית למדינת ישראל~ באמצעות פעילות תרבותית~ חינוכית~ חברתית וערכית.
העצמת החוסן החברתי~ עידוד ההתנדבות למען הקהילה והמדינה.
למגר את האלימות במגזר~ ע~י העצמת החינוך הבלתי פורמאלי~ קידום תכניות~ פעילויות ופרויקטים המכוונים לאזרחות טובה.
חשיפה והכרה רשמית של הממסד הממלכתי והפוליטי בחברה כייחודית ועצמאית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך