אתר התורמים של ישראל

בר אדם (ע~ר) – עמותה מספר 580758589

שם העמותה : בר אדם (ע~ר)

מספר העמותה: 580758589

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: תוכניות חינוך

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ברק בן אבינועם 16, נתניה

מיקוד: 4223616

מטרות עמותה: העמותה תחנך נוער לערבות הדדית לאחר שעות לימוד בעזרת שת~פים ומיזמים חברתיים אשר תייצר בנתניה. ~העמותה תחנך נוער לעצמאות ומנהיגות לאחר שעות לימוד ביה״ס בעזרת תכנים ומרצים מקצועיים שהעמותה תשכור/תנדב.~העמותה תפעיל מרכז חינוכי/חברתי בשם ״אחי גיבור״ בנתניה ותפעל לניהול באופן שוטף לאורך כל ימות השנה.~העמותה תפעל לטובת הנוער במטרה למנוע התנהגויות סיכוניות כמו שוטטות~ אובדנות~ שימוש בסמים ובמקביל מניעת נשירה מבית הספר~ יצירת יחסי אמון עם גורמים טיפוליים~ תחושת שייכות והענקת תחושה של בית.~העמותה תחנך ותוביל את הנוער למצויינות דרך הספורט והחשיבות לתזונה נכונה בשילוב כושר גופני.
~העמותה תחנך לאהבת הארץ~ ציונות ושימור המסורת היהודית דרך חיבור הנוער לתכנים היסטוריים ארצ ישראלים.~העמותה תפעל כחלק ממורשת דרכו של רס~ן בר פלח~ אחינו~ חברנו~ בננו ודודנו היקר שנפל בעת מילוי תפקידו כסגן מפקד סיירת הנחל~ בעזרת קיום מיזמים התנדבותיים~ שימוש דוגמה למופת וכמגדלור לנוער שרוצה להוביל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך