אתר התורמים של ישראל

גירים מרקט (ע~ר) – עמותה מספר 580605954

שם העמותה : גירים מרקט (ע~ר)

מספר העמותה: 580605954

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: רוזאניס 13, תל אביב – יפו

מיקוד: 6901860

מטרות עמותה: לפעול לקידום הערכים הבאים: מעורבות חברתית -זיהוי מצוקות בקהילה והירתמות לביצוע מעשה בכדי לתת להן מענה~ להיות עזרים משמעותיים ומועילים ולעזור לחלשים ולנזקקים. חינוך פיננסי – ניהול כלכלי נכון ומחושב~ חיסכון~ תמחור נכון וניהול משא ומתן~ והכל תוך הקניית עצמאות כלכלית. שיוויון הזדמנויות – בתוך ~גירים~ כל בני הנוער מתחילים מנקודת התחלה שווה~ ללא השפעה של המצב הסוציו-אקונומי ממנו הגיע הנער. לפעול לקידום יוזמות חינוכיות וחברתיות בקהילה בקרב בני נוער. לפעול לגיוס משאבים ואמצעים לקידום מטרות העמותה ולכל סיוע אחר לעמותה לרבות מרשויות ממשלתיות או עירוניות ו/או ממלכתיות ו/או מכל רשות או גוף אחר ובכלל זה לקבלת מענקים~ תרומות~ מתנות וכל מענק אחר לשם יקדום מטרות העמותה. לשתף פעולה עם חברות ו/או עם אגודות ועמותות אחרות ו/או עם בתי ספר~ מכללות~ רשויות ממשלתיות ו/או כל גוף ציבורי ו/או גורמים אחרים בקשר להגשמת כל מטרה ממטרות העמותה~ בישראל ובחו~ל. לבצע כל פעולה שיש לה קשר ישיר ו/או עקיף לקידום ולהשגת מטרות העמותה. לפעול בשקיפות מלאה ועל פי חוק.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך