אתר התורמים של ישראל

גרייטפול מיוזיק (ע~ר) – עמותה מספר 580688117

שם העמותה : גרייטפול מיוזיק (ע~ר)

מספר העמותה: 580688117

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מורשת או הנצחה

סיווג משני של העמותה: אחר – מורשת והנצחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 112150

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 220

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: מיכל בת שאול 5, אילת

מיקוד: 8830226

מטרות עמותה: הנצחת זכרו של דוד רמלר ז~ל ע~י המשך קיום מפגשי הקהילה~ אשר יזם וארגן עוד בחייו. מפגשים אלו הפכו למסורת~ נמשכו גם לאחר מותו של דוד ומהווים מפגש מרגש וקבוע לקהילה של אוהבי להקת הגרייטפול דד. ~אנו קהילה ייחודית~ אשר הולכת וגדלה~ בה חברים מגוון יוצא דופן של ישראלים – מבוגרים וצעירים~ דתיים וחילוניים מכל הדתות~ קיבוצניקים~ מושבניקים~ תושבי הפריפריה והמטרופולינים~ בעלי מוגבלויות ועוד ועוד. המשותף לכולנו~ היא האהבה למוזיקה המופלאה של ~הגרייטפול דד~ ולערכים המנשבים בין הצלילים – ערכים של חופש~ אוניברסליזם~ אהבת אדם~ סובלנות וקירוב לבבות. אנו מאמינים באמונה שלמה בכוחם של המפגשים שלנו להרחיב את מעגלי הסולידריות~ השמחה והאהבה בישראל.~שמירה על אופיים הייחודי של מפגשי הקהילה ותדירותם~ הקפדה על איכות התוכן האומנותי~ מרחב הקהילה ודלת פתוחה לקבלה לבבית של חברות וחברים חדשים.~קידום של מוזיקאים ישראלים אשר ביצירתם מתכתבים ו-או מושפעים מרוח היצירה והערכים של ~הגרייטפול דד~ ומתן מקום והזדמנות לשיתופי פעולה וחיבורים בניהם.

~קיום מפגשי קהילה קבועים לאורך השנה~ כמיטב המסורת:

א ~הגת'רינג השנתי~ – מפגש של 24 שעות
ב. ~מסיבת החורף~ – מפגש של ערב אחד
ג. ~כמעט הסתפרתי~ – מפגש של 2 לילות~ בדגש על מוזיקה חיה מקורית.
ד. וכל אירוע~ שנמצא לנכון~ ברוח מטרות העמותה.
~קיום קשרים עם קהילות אחיות ברחבי העולם.~גיוס תרומות ומשאבים לטובת הגשמת מטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך