אתר התורמים של ישראל

גרעין משימתי (ע~ר) – עמותה מספר 580656122

שם העמותה : גרעין משימתי (ע~ר)

מספר העמותה: 580656122

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2019

מחזור כספי (הכנסות): 275000

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 6

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שמואל הנביא 92, ירושלים

מיקוד: 9725830

מטרות עמותה: סיוע למשפחות גרעיני התיישבות חדשים~ בשלב ההתיישבות~ בדגש על התיישבות בפריפריה בנגב ובגליל~ תוך עידוד תרומה ועשייה חברתית וקהילתית~ ובכללם הקמה והחזקת מוסדות תורה~ חינוך וחסד לכלל האוכלוסיות~ והחדרת ערכי הציונות והמסורת מורשת הרבנים הראשיים לישראל זצ~ל~ הקמת כוללי אברכים ושיעורי תורה למבוגרים ולנוער. פרויקט ארצי ללימוד משותף של צעירים ומבוגרים~ כמו גם אולפנא לנשים ומדריכות על ילדים ונוער מכל האוכלוסיות במטרה לקדמם ולהדריכם במעלות התורה ודרך ארץ. עזרה לנזקקים ולמשפחות במצוקה/ חד הוריות/ ברוכות ילדים/ נפגעי פעולות איבה באמצעות תמיכות כספיות~ חלוקת מצרכים/ תווי קניה~ הפעלת בתי תמחוי~ ארגון וסבסוד מכירות מוזלות ללא מטרות רווח~ עזרה במציאת עבודה ותעסוקה תוך שיתוף פעולה בין- קהילתי. מתן שירותי דת וקהילה לכלל הציבור בארץ ישראל ובכללם פיקוח ומתן כשרות על מוצרים~ עריכות חופות/ בריתות ועוד. הפעלת פעילות תרבות~ הרצאות~ סדנאות~ אירועים~ מופעים ופנאי בדגש על אירועים משותפים לקהילות השונות. עזרה וסיוע לחולים במימון תרופות וטיפולים ~ ייעוץ רפואי~ פעילות לחולים ובני משפחותיהם וכן סיוע לטיפולי תרפיה לילדי חינוך מיוחד ובני משפחותיהם~ לקשישים וסיעודיים~ הקמת עסקים ומפעלים מוגנים. מתן ייצוג משפטי לנושאים דתיים ותורניים הנוגעים ליהדות בארץ. העמותה שואפת להגיע למרכז החיים של הציבור התורני בארץ ולהוות כתובת מרכזית המייצגת את כל הזרמים והקהילות התורניים. הכשרה והפעלת מתנדבים בתחומי הפעילות הרלוונטיים~ תמיכה ושיתו~פ עם עמותות נוספות המתאימות ומשלימות את המטרות והערכים דלעיל תוך שמירה על אחדות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך