אתר התורמים של ישראל

דברי שלום ואמת – ישועות נפתלי (ע~ר) – עמותה מספר 580726966

שם העמותה : דברי שלום ואמת – ישועות נפתלי (ע~ר)

מספר העמותה: 580726966

שם העמותה באנגלית: DIVREI SHALOM V'EMET – YESHUOT NAFTALI (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ישיבה – כולל

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שמואל הנביא 6, ירושלים

מיקוד: 0

מטרות עמותה: הקמה~ אחזקה וניהול ישיבה~ כולל~ תלמוד תורה~ בית כנסת בירושלים ובית תבשיל.~הקמה~ אחזקה וניהול בית הוראה – מתן מענה הלכתי לשאלות הלכתיות בתחום הלימוד של הכולל באמצעות האברכים והרבנים של הכולל.~הקמה~ אחזקה וניהול בד~צ וכשרות – הקמת בית דין הלכתי בכל חלקי השו~ע~ למתן מענה לכלל הציבור בשאלות הלכתיות~ על ידי רבנני הכולל וכן למתן אישורי כשרות לפי מנהגי תימן.
~ההדרת כתבי יד של יוצאי תימן – איתור והגהה לכתבי יד תורניים של יוצאי תימן וסיוע בהוצאתם לאור~ לרווחת הציבור כולו.~הקמה וניהול של גמ~ח למתן הלוואות – גיוס תרומות לצורך מתן הלוואות ליוצאי תימן~ ולאנשי הקהילה~ ולנזקקים בהתאם לפרמטרים שייקבעו מידי פעם בפעם לפי שיקול דעת האסיפה הכללית.~מתן מלגות לאברכים הלומדים בכולל לכתיבת חידושי תורה ועבודות מחקר בנושא יהדות תימן.~סיוע לעדת יוצאי תימן ושמירה על מסורתה – מתן מענה הלכתי~ עצות והדרכות~ עזרה כלכלית (ראה לעיל לעניין הלוואות)~ סיוע בשימור מסורת יוצאי תימן.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות זקוקות לתרומות על מנת לקיים את המטרה שלשמה הן הוקמו. אמנם חלקן מקבלות תקציב מהמדינה, אולם אין זה מספיק כדי לעשות את כל מה שהעמותה באמת רוצה. נניח, עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה הייתה רוצה לחלק 40,000 ארוחות ביום, אבל היא מחלקת רק כ-2000 וגם זה בעיקר בזכות תורמים פרטיים, או פרוייקט תינוקות של החיים שהיו רוצים לחלק אלפי ארגזי מוצרים לאמהות חד הוריות, אבל כיום נאלצים להסתפק בכמה מאות, ועוד. תרומתכם חשובה לעמותות, ובאתר זה תוכלו למצוא עמותות מומלצות כאן, או לדפדף בדפי האתר לפי נושאים או לפי מיקומים. תודה על תרומתכם ועל הזמן שהשקעתם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך