אתר התורמים של ישראל

דרור – בתי חינוך ע~ש גימנסיה דרור – החלוץ (ע~ר) – עמותה מספר 580015055

שם העמותה : דרור – בתי חינוך ע~ש גימנסיה דרור – החלוץ (ע~ר)

מספר העמותה: 580015055

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 79694551

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 350

כמות עובדים: 642

מספר חברי עמותה: 24

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: קבוץ גלויות 120, תל אביב – יפו

מיקוד: 6687718

מטרות עמותה: פעילות חברתית~ חינוכית והכשרה מקצועית לנערים עובדים ונערים שאינם עובדים ואינם לומדים.~ייזום~ ארגון והקמה של מרכזים לפעילות של הכשרה מקצועית~ חינוך ופעילות חברתית לנוער כנ~ל.~קיום פעילות חינוכית והכשרה מקצועית לבני ובנות נוער~ ובהם נערים עובדים ונערים שאינם עובדים ואינם לומדים. יצירת חיבורים בין מערכות חינוכיות לעולם התעסוקה~ לרבות הכנה לעולם העבודה~ הכשרות מקצועיות לנוער ולמבוגרים~ פיתוח מגמות מקצועיות~ ליווי עובדים ומעסיקים-חונכים~ פיתוח תכניות וחקר חינוך מקצועי בארץ ובעולם. פיתוח והתאמה של החינוך המקצועי בארץ על כל גווניו אל עבר המחר~ תוך שמירה על קיומו ומשמעותו המרכזית בחברה הישראלית. ~יצירת מענים חינוכיים~ המבוססים על חיבור לחיים של יצירה~ משמעות והגשמה~ למגוון הקבוצות בחברה הישראלית ולכלל הגילאים: פעוטות~ ילדים~ נוער~ צעירים~ מבוגרים וזקנים~ בהן עולים~ בני עולים וותיקים~ אוכלוסיות מוחלשות מבחינה סוציו-אקונומית~ בני כל הדתות והלאומים~ ילדים ובני-נוער לומדים~ עובדים~ ומנותקים~ התייחסות מעמיקה ויצירתית לצרכים חינוכיים ייחודיים של אוכלוסיות במצוקה. עיצוב הפעילות החינוכית כמפגישה ויוצרת זיקה וקשר בין הדורות ובין קבוצות חברתיות שונות ומגוונות. ~חינוך לערכים הומניסטיים ויהודיים~ לרבות – שוויון ערך האדם~ חירות~ דמוקרטיה פעילה~ אחריות~ ציונות~ צדק~ שלום~ קיום משותף וערכי עבודה. פיתוח מנהיגות כקוד תרבותי-חינוכי המבוססת על חינוך לערכים והגשמתם~ מעורבות חברתית קהילתית~ התנדבות~ עידוד גיוס לשירות משמעותי בצה~ל או בשירות לאומי~ ופעולה בחברה הישראלית בדרכים מגוונות של עשייה חברתית משמעותית.~יצירה~ הפעלה ואיגוד של מוסדות~ מסגרות ותוכניות חינוכיות מגוונות כגון בתי-ספר~ פנימיות~ כפרי נוער~ מועדוניות~ גני-ילדים~ מעונות יום~ מכללות~ מרכזים חינוכיים וקהילתיים~ תוכניות חינוכיות וחברתיות הפועלות בתוך מסגרות אחרות או מחוץ להן~ מכינות קדם צבאיות (בהתאם לסעיף 9 בתקנות המכינות הקד~צ) ומכינות אקדמיות~ בתי-מדרש~ תכניות אקדמיות~ השתלמויות והכשרות~ מרכזי לימוד.~פיתוח פדגוגיה חברתית אשר שוויון ערך האדם במרכזה~ השואפת לחולל מפגש אמת~ ומעמידה את היחסים האנושיים והדיאלוג (~אני-אתה~) במרכז העשייה. תפיסה חינוכית המאפשרות לאנשי חינוך וחברה לקדם יצירת חברה טובה יותר. יצירתם של מרכזי הכשרה מגוונים המחברים בין למידה לחיים~ בין חינוך לקהילה וכחלק מכך פיתוח תוכניות למידה ואופני פעולה חינוכיים והוצאתם לאור. ~הפעלה ופיתוח פעילויות חינוכיות וחברתיות ברוח ערכיה של תנועת דרור ישראל~ ויצירת חיבורים חיים עם קבוצות מחנכים לצורך הגשמת המטרות החינוכיות שלעיל.~חיזוק מערכת החינוך הציבורית – יצירת שותפות ודיאלוג עם גורמים ממשלתיים~ ציבוריים~ לאומיים~ מוניציפליים ואזרחיים~ דרך קידום וקיום של שיתופי פעולה שישפיעו על מגמות כלליות ברוח מטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך